قالب رضا
بهار نوشت2 :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

بهار نوشت2

سلام سلااااام گوگولی های پاتوقی بهارتون برگشته😁😂

عاقا انقدر نگید بی معرفت شدم بخدا وقت نمیشه اصلا یه وضعی نگم براتووون😅

نمیدونم گریه کنم؟!بخندم؟!بیخیال باشم؟!باخیال باشم؟!والا دغدغه هام زیاد شده

به جونی عموترامپ هی میخوام بیام مطلب بزارم مثله قبل براتون با عشق کیلیپ درست کنم،یه مدت تصمیم داشتم مسابقه بزارم ولی انگار تلسمم شدم 😂یکی پاتوقمونا چشم کرده میخوام برم یه اسپند دود کنم براپاتوقمون و دوستای گل ماتوقمون چشم بد ازنون دورباشه همیشه ولی جدا از شوخی خیلی دلم براتون تنگ شده بود این پاتوق شده برام بهترین جا یه وقتایی که فکرشو میکنم میگم خداراشکر من اینحارو درست کردم که دوستای خوبی مثله شماها داشته باشم درسته مجازیه ولی شما از هر واقعی ای بیشتر حواستون بهمون هست دمتون گرم ایولا دارید😁😁همیشه میاید احوالاتمونو میپرسید چی از این بهتر بدونی دوستایی به این گلی داری اخه

ولی میخوام یه مسابقه بزارم با جایزه ولی شاید جایزه اش زیاد نباشه ولی بازم همین ک دور هم جمع بشیم بخندیم خوش بگذرونیم همونش مهمه الکی مثلا 😂یکم سرتونو گرم کنم جایزه ندم بهتون😂نترسید جایزه داره ولی خب نمیدونم مسابقمون چی باشه پیشنهاد برید بروبچ برا مسابقه بهم بگید چه مسابقه ای بزاریم 😁😁

بیایم بترکونیم پاتوقمونو

 

#بهار نوشت

#پاتوق همه

#اتاق تاریکک

#پاتوق کده

 

 

 

سلام عزیزم
خوش برگشتی 😍😍😍😍
فکر کردم وب تون بستید و رفتید اخ از اون موقع که دنبال تون کردم دیگه پست نگذاشته بودید :(
سلام خوشگلم نه والا من دلم نمیاد اینجارو ببندم اخه متاسفانه وقت نمیکردم اصلا ولی ان شاالله دوباره اگه بشه فعالیتمو سعی میکنم بیشتر کنم فقط عزیزم پیشنهاد بده برا مسابقه خخخ
من تازه واردم 😅😅😅
مسابقه چیه ؟
 
عزیزمی شما
خب نمیدونم میخوام یه مسابقه تو وبلاگم بزارم ولی نمیدونم چه مسابقه ای رو بزارم خخخ
سلام
ممنون اژ حضورت
سلام به روی ماهت عزیزم
فدات😍😘
سلام بهاری جون:)
خب مسابقه نمیدونم شما باید بگی 😀
نمیدوم آرام جونم نظربدید چه مسابقه ای بزاریم خخخخ.

کلی دلتنگت بودما خواهریم
یه سری بچه ها قدیمی چرا رفتن نیستن😪😭
مسابقه چی بگم ،،، میتونه پیدا کردن چیزی که تو عکس متفاوته خخخ
ما هم نیز :)
مثلا کیااا؟ البته بعضی ها رفتن و بعضی هام فکر کنم وب عوض کردن !
عاره مرسی بابت پیشنهاد مسابقت
اره شاید
فداتم ک مهربونم
سلام😍
چه خوش انرژی 😍
خوش برگشتی😍
با مسابقه بسی موافقم بخصوص بخش جایزه😂😅
ولی ایده دونیم تعطیله متأسفانه که بخوام پیشنهاد بدم😳😅
سلام به روی ماهت عزیزدلمممم
مرسی جیگملی
ای بابا چرا همه پیشنهاد ندارن خخخخخخ حالا اگه میگفتم جایزه چی باشه کلی پیشنهاد میدادید شانس منه 😂😂😂😂😁
😅😅😅
آره دقیقا برا بخش جایزه همه ایده ها گل میکرد😅😂
😂😂😂😂😂😂😂
سلام.خوشحال میشم به وبلاگ من سربزنی و مطالبمو بخونی.
سلام دوست پاتوقیمون چشم حتما شما هم به پاتوق خودتون بیاید☺
سلام.خوشحال میشم به وبلاگ من سربزنی و مطالبمو بخونی.اگر خواستی دنبالم کنی بگو تا منم دنبالت کنم/
سلام چشم حتما به وبلاگتون سر میزنم و دنبالتون میکنم شما هم اگه دوست داشتید و پاتوق مارو پسند کردید مارو دنبال کنید☺🌷
سلام :)
خوش برگشتید
سلام جناب حالتون چطوره؟
ممنونم😁😊
تشکر :)
امیدوارم حالتون خوب باشه :)
ممنونم
بله خوبم خداراشکر🌷
يكشنبه ۱۰ شهریور ۹۸ , ۱۹:۳۷ ح م کامران نیرومند
سلام، خب بد نیست دوستان ما قصه بگن از داستان های خوب و بد
 سلام ممنون از نظرتون مرسی بابات پیشنهاد 🌷🌷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا