قالب رضا
بهار نوشت 4 :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

بهار نوشت 4

 سلاممم  به همه پاتوقیا حال دلتوون چطوریاسسس خوبید؟

 

جدا از این وضعیت که دوست ندارم دربارش حرفی بزنم 😆☺امیدوارم حال دلتون عالی باشه

 

هی همه میگن بنزین گرون شده بدع عاقا بدنیسسس حداقل برا ما دخترا که بد نیست واقعا چرا انقدر شایعه پراکنی میکنییید آخه

با گرون شدن بنزین ادما مجبورن با وسایل نقیله عمومی بیشتر رفت و امد کنن ولی خب وسایل نقیله عمومی صد درصد اونقد شلوغ خواهد شد که ادما ترجیح میدن در آینده با وسایلی از جمله چرخ  که اونم بدلیل اینکه بسیار باکلاسه و مطمعنن گرونه فقط افراد خیلی پولدار میتونن داشته باشنش پس چرخ میشه لاکچررری

پ.ن:وسایل نقلیه عمومی از جمله وسایلی میشه ک شانسیه اگه شانست خوب باشه جز افرادی هستی که میتونی باهاش عبور ومرور کنی اگه شانست بد باشه که ترجیح میدی از راه های دیگه استفاده کنی

اون پسرایی که چرخ دارن اگه چشمکی واسه یه دختر بزنن مطمعن باشن مثله کسی میمونن که ماشینی از جمله ماشین مازارتی تی بی ام و ای فراری ای یا .... دارن پس مطمعن باشن با یه چشمک میتونن کلی دخر تور کنن

 

اون پسرایی که قرارع با وسایلی از جمله اسکیت واسکوتر برقی و.... تردد کنن دقیقا میشه اونارو به افرادی تشبیه کرد که ماشینای باکلاسی دارن سررشتم تو شناختن ماشینا خوب نیست ولی خب اوناهم میتونن دخترای خوبیو تور کنن

 

ولی یه سری افراد هستن که مورد علاقه ی دختران کلا همونایی میشن که دخترا دنبالشونن  با گرون شدن بنزین  همه دیگه قراره برن اسب و الاغ بخرن هم به صرفه تره هم باحال تره دختراهم زودتر و به عینه میتونن مرد مورد علاقه ی سوار بر اسب سفید یا خر سفید خودشونو ببینن ولی خب اسبای سفید و خرای سفید نسبت به اسب و خرای رنگی دیگه گرون ترن پس اونایی که اسب و خر سفید دارن بیشتر میتونن لاکچری باشن 😅😂😂

 

از امروز باید رفت و گواهی نامه برای سوارکاری و.... گرفت

 

خر و اسبا هم باید بیمه کرد😂😂😂😂

 

و راهکار اخر که کلی میتونه عالی باشه برای سلامتی پیاده رویه هرجا میخوای بری پیاده میری هم برا سلامتیت خوبه  وهم از هوای پاک بدون الاینده استفاده میکنی

 

با گرون شدن بنزین دیگه خبری از هوای الوده و ترافیک نخواهد بود 😂😂😂😂(شاید یه سریا فکر میکردن فقط ماشینه ک هوارو الوده میکنه اون کارخونه هایی هم که عامل اصلیه الودگی هوا هستن و فیلترهاشون که باعث میشه الودگی هاشون وارد هوا نشه رو روشن نمیکنن چون هزینه ی این فیلترا زیاده مقصر نیستن )

 

خلاصه گرونی  اتفاقا خیلی هم خوب شد برا دخترا پس انقدر بد بد نکنید خواهشا 😅😂😂😂

 

واقعا چه اتفاقی قراره بیوفته😐😐

الان واقعا جاشه بگیم چه خبررررتونه چه خبرتووووووونه 

خدایی یکم به فکر مردم باشید والا دیگه هرچی شوخیم کنیم با این موصوع انقدر دردناکه که خنده دار نمیشه

هعی روزگارررررررر

 

خدایا تو از همه آگاه تری  تو از همه صلاح  رو بهتر میدونی تو از همه بیشتر به فکر بنده هات هستی خودت دل همه ی مردم جهان نه تنها کشورم بلکه مردم جهان رو شاد کن

دوست دارم مردم زندگی شاد داشته باشن وقتی همه به یادت باشن میدونن که تو همیشه وهمه جاهستی و دلهاشون اروم میگیره  وقتی خدا باشه همه چیز زیبا میشه حتی زشت ترین اتفاقات

خدایا شکرت ❤

 

 

کلی دلتنگتون بودم دوستای پاتوقی  این حرفا فقط شوخی بود نه چیز دیگه ای من دعا میکنم خدا در قلب وذهن همه اونقدر پررنگ بشه که دیگه زشتیا دیده نشه همه چی بشه قشنگی

وقتی خدا تو ذهن و قلب ادما باشه مطمعنم هیچ بدی ای نمیمونه تو دنیا همه بهم کمک میکنن و دنیا میشه زیبااااا

 

دوستتون دارم زیاااد دوستای پاتوقی خودم

#بهارنوشت4

#میشه هم گفت بیخود نوشت 😆😂

 

#پاتوق همه

#پاتوقکده

#پاتوق دوستان

#اتاق تاریکک

Www.otaghetarikk.blog.ir

 

 

 

اینترنت ها رو وصل کنند دیگه هیچ نمی خوایم 😭 😭😭

+ من از خر و لاغ و ....میترسم .....دوچرخه که ندارم .... هوای روبه سردی میره 😞😞😞😞
اره این فیلتری که خودش یه معضله بزرگیه خخخخخ اینم جا داره بگیم چه خبرشووونه خخخخ

اشکار نداره عزیزدلم  ترست میریزه خخخخ ناراحتش نباش
ببین هوا پاییزی میشه هوا زمستونی میشه حیف نیست ازش استفاده نکنیم؟😂😂😂😅😅😆😆
فکر کن خودم تو خوابگاه اضافی یه خر بذارم تو حیاط صبح به صبح باهاش برم دانشگاه بیام ....لابد بنزینش میشه علف های تو باغ چه 😅😅😅
شاید سالاد های مزخرف سلف 😄
وووای ارههههه  😆😆😂غذا ها سلفو ک گربه ها هم نمیخورن
بعید میدونم خرا هم سالادا رو بخورن
😂😂😆😆
وسیله نقلیه عمومی هم گرون میشه
از همه مهم تر تورم بالاتر می ره
صددرصد همین از عوانلی میشه ک یا پیاده بریم یا گواهینامه سوارکاری بگیریم و با خر و اسب بریم 😂😂😂😂😃😃😃😆
هرکی میتونه دیگ باید جم کنه از این کشور بره
همین و بس ... 😑😑
کجا بریممم؟؟؟
ماها ک نمیتونیم چیکار کنیم؟😂والا هرکی میتونه توانشو داره ماها ک نمیتونیمم با خدش ببره مرسی اه 😅😂😂😂😂
روزی را میبینم که ما چوب ب دست سوار خر شده و وی را با چوب برای رفتن رام میکنیم 😁
وای نه نزنیمشون من دبم کلی میسوووزه

ولی ان روز نزدیک استتت خخخخخ
خر خره دیگه تا کتک نخوره نمیره 😂😂
مگر اینکه ی مدل سفارشی کارخونه بزنه
😂😂😂😂 اخرش دلم میسوزه هعییی
کارخونه خر 😂😂😂
والا اینا تخم مرغ و برنجش رو میزنن کارخونه ای زدن خر فکر نکنم کاری داشته باشه 😂😂😂 وقتی تخم مرغ بدون مرغ میزنن حتما خر هم بدون والدین میتونن 😂
علم پیشرفت میکنه همیشه حتما میشه😂😂😂😂
آره دیگه 😁😁
😅😅😂😂😂
چطور میتونی این وضعیتی که الان گرفتارشیم و تبدیل به طنز کنی و بخندی.

من تازه از بیرون میام و زخمیم .

البته حق داری برات مهمم نباشه چون دختری و یک دختر همیشه تو خونه میخوره و میخوابه نه خرجی میده نه مثل پسرا دغدغه ی خونه و ماشین و سرمایه و کار داره.

تو نمیخوای بفهمی وسط چه فاجعه ای قرار داریم؟؟ایران زندگی میکنی دیگه؟
اگه یکمی بیشتر وقت میزاشتیو کامل متنو میخوندی میتونستی ببینی که نوشتم حتی: خدایی یکم به فکر مردم باشید والا دیگه هرچی شوخیم کنیم با این موصوع انقدر دردناکه که خنده دار نمیشه
هیچکسی از این وضعیت الان راضی وخشنود نیست بله منم هموطنتونم  منم ناراضیم و اگه کامل میخوندی متنو میتونستی ناراحتی منم از متن بفهمی ولی با اعتراضایی که باعث میشه بیشتر به بیت المال ضرر بزنه با اعتراضایی همچون اتش زدن بانک و... کاملا مخالفم چون اینجوری به خواسته هامون نمیرسیم 
ماها اگه مثله چینیا اعتراض میکردیم به اهدافمون میرسیدیم بدون اینکه به کسی اسیب برسه
منم مثله خیلیا ناراضیم
و متاسفم برای تو و امثال شمایی که خانم ها رو به این دید نگاه میکنی و من حرفی برای گفتن درباره این موضوع ندارم (نه که نداشته باشما خوب دارم ولی وقتی یه سری افراد نخوان یه موضوعاتیو متوجه بشن ادم هرچی تلاش کنه فاییده نداره پس سکوت بهترین کاره)منظورم با شما نیست کلا گفتم دوست من

ولی مشکل اینجاس که هموطنانمون همینجور مثله شما همدیگه رو قضاوت میکنن فقط خودشونو میبینن ای کاش دیدمون نسبت به هم بهتر بود با دید منطقی وعقلانی همدیگه رو قضاوت میکردیم

و دقیقا جملات اخر همین پستم که اگه خوب خونده بودید متوجه میشدید که نوشتم اگه خدا تو قلبمون بود بهتر میتونستیم دنیارو ببینیم و این همه قصاوت های بیجا نبود

تصمیم نداشتم نظرتونو تایید کنم
ولی میخوام تاییدش کنم که گسایی که پستمو خوب نخوندن دوباره بخونن شاید قبل از اینکه قضاوت بشم ویا... خودشون جواب خودشونو تو پستم پیدا کنن


ارزوی سلامتی و شادی دارم براتون
ممنونم از نظرتون که باعث شد درباره پستم بیشتر توضیح بدم وپیشاپیش معذرت میخوام اگه ناراحتتون کرد🌷🌷


اندازه ۱ کتاب جواب نوشته بودم بعد اومدم کپی کنم تو یادداشت ها بخونم اصلاح کنم اگر جایی اشتباه کردم و اینا یهو دستم خورد به خروج از سایت کل نوشته ها پرید.😐😐😐😐😐😐فردا دوباره مینوسم ببخشید
ای بابا عجببب
اشکال نداره من بازم منتظر نظرتون هستم و سعی میکنیم کاملا دوستانه هم دیگه رو قانع کنیم 😊🌷
من موافق دوچرخه ام😍
دوچرخه سواری خیلی خوبه ،اصلا خسته کننده نیست .
😆😆منم دوس دارم
اسکیتم خیلی دوس دارم
بدبختی اینه راه مخصوص دوچرخه هم نیست آدم با خیال راحت با دوچرخه بره :////
قراره ماشین نباشه دیگه عزیزم خیابونا و اتوبان ها برای دوچرخه ها وخر واسب ها میشه نگران نباش😐😐

هعییی روزگار نمیتونیم هیچجوره دلمونو خوش کنیم 😐😆
الان وقتشه بگیم حالمان از گریه گذشته به آن میخندیم 😐
سلام ^-^
به وبلاگ من هم سر بزنید و اگه دوست داشتید تو نظرسنجیم شرکت کنید
سلام به روی ماهت چشمم چشممم با کمال میلللل🌷❤😘
سلام
یعنی کسی تو رو داشته باشه کلا غم نداره، گلوله چیه توپ روحیه ای اصلا موشک روحیه
والله
سلام ناشناس

الان این طعنه بود یا شوخی یا واقعیت؟😆😆
کاش ناشناس نبودی میتونستم بفهمم کیستی😆

مرسی از نظرت ولی توپ روحیه وبمب انرژی مثبت خودتی با نظرت کلی خوشحال شدم تنکسس مهربون😍❤🌷
سلام
تلخند (؟) خوبی بود.
نگاه هنرمندانه از زاویه ای دیگر و پر از مفهوم
برای برنامه های طنز نویسنده خوبی می شوید.
برخی نظرات هم جالب بودند
برایتان آرزوی توفیق دارم
سلام دوست عزیز
خیلی ممنونم از نظرزیباتون نه بابا اونقدراهم استعداد ندرم 😆😅
مچکرمم همچنین 🌷🌷🌷
در ضمن به نظرم این کد امنیتی نظرات را حذف کنی بهتره
خدانگهدار
دوست من قبلا اصلا کد نداشت نظرات وبلاگم یه اتفاقی افتاد مجبور شدم کد بزارم ولی چشم ان شاالله به زودی بر میدارم و دوباره به شکل قبل مرده مرسی از اینکه همراهی میکنید و برای بهتر شدن پاتوق نظرتونو بهم میگید تشکر🌷🌷🌷
سلام بهارجانم چه پاتوق دنجی داری ابجی جانم❤️❤️❤️❤️💋💋💋💋🌹
ازوبت باحال ترودنج تر،اخلاق محشره خودته❤️❤️❤️❤️💋💋💋💋🌹
اقامن اینستامیخوام پوکیدیم اخه
سلام خواهری جونم به پای وبلاگ قشنگ خودت نمیرسه که خواهری
عزیزدلم اخلاق خودت عشقه گل من ❤😘
وای اره من کلا کلی کاراای مهم داشتم که کلیی عقب موندم اصلا یه وضعی😢😢😢هعییی
چقدر طولانی نوشتید 😁
تازه بیشترم نوشته بودم دیدم خیلی زیاد میشه پاک کردم 😂😂

شما به بزرگی‌خودتون ببخشید😆🌷🌷🌷

یه درخواستی داشتید که غذا بدیم به حیوونا تو زمستون
می گم وقتی این پست رو قرار دادم بگم که درخواستیه ؟
و اینکه به نظرتون متن های پست کتابی باشه یا آمیانه ؟
هروقت اینتنتا وصل شه می ذارم ، چون باید یه عکس برای پستم پیدا کنم
می دونین اینترنتا کی وصل میشه ؟ 0-0
ووووای عالیییه عزیزم  من خودم یکی از حامیای این کار هستم و حتما تو این پستی که قراره بزاری حمایتت میکنم واینکه باعث افتخارمه که بگید درخواستی منه 😆😍هرجور راحت تری آمیانه بهتره فک کنم 😆باشه عزیزم اره اینترنتا که قطع شده یکم سخت تر شده شرایط ولی من منتظر این پست خوبت حتما هستم گلم❤❤❤
سلام
پاتوق خوبیه. موفق باشی. دنبال هم شدی.
من چیزی نگم بهتره.
متن رو کامل خواندم.
سلام دوست من
مچکرممم خوبی از خودته شماهم حتما دنبال میشید ممنون ک افتخار دادید وپاتوق خودتونو دنبال کردید
چرا بگو راحت باش 😆😆

جمعه ۱ آذر ۹۸ , ۰۰:۴۶ اشکان ارشادی
سلام مجدد
خوب یک مثل معروف هست که میگه : زبان در دهان پاسبان سرست.
ترسو نیستم ولی وقتی نه پشت دارم نه مشت! پس بهتره سکوت کنم ، که اتفاقا میگند سکوت بالاترین فریاده.
آها ، یک مثل دیگه هم داریم : از شیر ترسیدن منع نیست.

خوب کسی از خوانندگان گرامی ، اشتباه برداشت نکنه!
یک گفت و شنوده . تمام شد و رفت ،،، آخه خواهر بعضی ها از کاه کوه میسازند و یا اینکه از حرف دیگران مصادره به نفع می‌کنند ،،، برای همین در مورد متن پست شما نظری ندادم.
موفق باشی.
دیگه بیشتر توضیح نمیدم چون شما تحصیلکرده هستی و حرفم رو درک میکنی. (همینکه بنزین و... اینا )
لطف کردی و پاسخ نوشتی ، ساده بنویس . ممنون
عمومی ارسال می‌کنم تا به نظرات پست اضافه بشه ، آخه برخی هم میگند که جالب ضرب‌المثل میزنی ؛ شایدهم کسی خواند و خوشش آمد. من خودم از خواندن نظرات و پرسش و پاسخ ها خیلی یاد گرفتم ، یا خیلی از نکات رو یادداشت کردم.
موفق باشی. در پناه خدا باشی.
خیلی خوب نوشتید 😊
به نظرم اینکه میگن سکوت علامت رضایته همیشه درست نیست خیلی وقتا سکوت علامت نارضایتیه ولی ادم مجبوره سکوت کنه
خیلی وقتا نارضایتیو با زبان طنز مینویسن اونایی هم که باید منظورو متوجه بشن متوجه میشن و اونایی هم که متوجه نمیشن یا نمیخواند متوجه بشن هم دیگه نمیشه کاری کرد

مرسی از اینکه نظرتو اونجوری که خودت خواستی بیان کردی دوست من 😊🌷🌷🌷خواستم بگم هیچ وقت نمیشه اونجوری که خودت میخوای منظورتو همه متوجه بشن یه سریا متوجه میشن یه سریا هم نه
پس بهتره بزاریم به انتخاب خودشون که این حرفارو چجور میخوان متوجه بشن😆😆🌷🌷
شما هم موفق باشی
جمعه ۱ آذر ۹۸ , ۰۰:۵۶ || میلاد || نمونه سوالات آیین نامه
سلامممممم
و هلیکم السلامم دوست عزیز حالتون چطوره؟؟
کنکوری ها
به به سلاممم 😆
من ک دیگه کنکوری نیسم خدارشکر😊
دلتنگ بودیم اقا علیرضا ایام به کامتون هست؟حالتون خوبه؟
لایک به وجودت
لایک به حضورررت 😆
خوبی؟بیا یکم حرف بزنیم ببینیم دنیا دست کنیه 😆والا موسیدیم تو این بی نتی 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا