قالب رضا
چالش اهنگ🎵🎶🎧 :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

چالش اهنگ🎵🎶🎧

ســـلامممممم من اومدم با یه چالش جدید

ممنونم ازت دوستم که منو به این چالش جالب دعوت کردی .اینم  از پست چالش  رهام عزیز  اینـــــجا

 

 و امـــا اینم از آهنگ بی کلام انتخابیه من

دریافت

 

 

داشتم یکی یکی اهنگ های بی کلام پوشه ی گوشی ام را گوش میدادم
برای هرکدوم از آهنگا یه فردی به نظرم میومد میتونم بگم برای چندتا آهنگ هم متن نوشتم ولی وقتی این اهنگو گوش دادم یاد یه سری آدم هایی افتادم که دیدم قشنگ تر از این افراد نمیتونم پیدا کنم برای این اهنگ و این چالش پس مینویسم :

این چالش و این آهنگ مختص به ؛ افراد مبتلا به سندرم داوون هست

کسانی که دلی پر از مهربانی دارند
خانواده هاشون مشکلات زیادی دارند
خودشون تفاوت خودشونو با دیگران درک میکنن ،نگاه های بد آدم ها رو خودشان را میفهمند

خواستم ننویسم این موضوعو ولی😐مینویسم
من برخورد داشتم با چندتا از خانواده هایی که فرزندهایی از این نوع بیماری داشتند
از این میگفتند که وقتی به تنهایی بیرون میروند اگر چیزی بخرند بعضی مغازه دارها سرشون کلاه میگذارند من نمیدونم چجور میتونه دلشون انقدر از سنگ باشه که بتونن سر یه همچین افرادی کلاه بگذارند

ولی خیلی خوشحالم که جدیدا خیلی دیدگاه ها نسبت به این افراد عوض شده خیلی مردم آگاه تر شدن و اینکه خیلی از مردم هستند که به این خانواده ها و افراد کمک میکنن

 

 

  بـاور توانــــایی های افــــراد سندرم داوون اهــدای خوشبختی به آنان است ....

 

 

#کسی که این چالش جذابو برگزار کرد سحر جون هست اینم از پست چالش  اینجــــا

# همــــه ی کسایی که این چالشو میخونن به این جالش دعوتن ممنون از همراهیتون دوستای گل پاتوقیه خودممممممم.

# آقا رهام بازم ممنون از دعوتت🌸

 

#پاتــــــوق همه

به شما یک موسیقی پیشنهاد می کنم
سرگئی راخمانینف – سمفونی دوم – موومان سوم (آداجیو) – آندره پره‌وین
سلام عزیزم
ممنون از پیشنهاداتت😍😍😍 حتما گوش میکنم❤❤
چه زیبا نوشتید...
ممنونم لطف دارید شما
سلام
بسیار زیبا بود. تشکر
سلام خوب هستید؟
ممنونم از لطفتتون
يكشنبه ۱ تیر ۹۹ , ۱۹:۵۸ در حوالی اریحا...
واقعا مظلومن... یه دونه تو محلمون داشتیم، صبح تا شب تو خیابون دور میزد. میرفت برای همسایه ها نون میخرید... این لات و لوتا خیلی اذیتش می کردن طفلکو...
ای جانم  عزیزدلممممم
هعییییی 😢😢
يكشنبه ۱ تیر ۹۹ , ۲۰:۰۰ در حوالی اریحا...
موزیک هم خیلی زیبا بود، واقعا حس قریبی به آدم میده... 10-15 دقیقس رو تکراره
اره واقعا منم خیلی وقته گوشش میکنم اصلاادم اروم میشه با این اهنگا مخصوصا اگه قبل خواب گوش کنیم 😍
قشنگه :))
ممنون عزیزدلم ❤❤
😍😍
مرسی که شرکت کردی😄🌺🌺
خواهچ میشه جایزه ام فراموش نشه مرسی اه😂😂😜😜
جایزه یک فروند دنبال کنندس😂میخوای؟😂😂😊
ببین جایزه خوب میخوام 😂😂😂😂خسیس بازی درنیار مرسی اه😂😂😂😂
نخیر فقط همینو داریم😂😂اگه نمیخوای برم😂😂
خیلی خسیسی واقعاااا که😂😄
خب باشه همونو بهم بده من راضیم والا 

میشه وبلاگ و اسم کسی که این جالشو اولین بار  گذاشته رو بهم بگی که تو پست اسمشونک بزارم؟
راستی این چالش رو کی گذاشته ؟ید تا اسم اولین کسی که این چالشو گذاشته هم توپست بگذارم ممنون از همگی


و اینکه همه کساایی که این پست رو میخونن دعوتن که این چالشو گا دوست داشتن انجام بدند
دوستتون دارم خیلی زیادددددد دوستای پاتوقیه خودممممم😍😍❤❤
❤💚💜💙💛💗
😂😂😂باشه ببینم اگه دنبالت نکرده بهش میگم😂❤

کلیک :)
خیلی خوبی تو😂😂 شوخی کردم واقعا ممنونم بابت دعوتت به این جالش جذاب یه دنیا ممنون دمت گرم پسررر

این ک چالش شکر گذاریه که بعد امتحاناتم حتما شرکت میکنم

فک کنم خودم منبع جالش آهنگو میدا کردم 😁😁
مرسیییییییی😂🌺🌺

عه ببخشید😂😂😂بیا اینم لینکش😂🌺
ممنونممم😃😁🌹🌹🌹
خیلی هم عالی :)❤😍
😍😍😍😘😘😘عالی خودتی❤
چقدر خوب که راجبشون نوشتید
از نظر من قوق العاده مهربونن
سلام ممنونم عزیزدلم
واقعا همینطوررره
دوشنبه ۲ تیر ۹۹ , ۱۷:۱۹ ⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃
الان دق میکنم آهنگت خیلی غمناکه
ببخشید خب 😕😐
به نظرم بعدش یه اهنگ شاد گوش کن بشوره ببره 😬😬

دوشنبه ۲ تیر ۹۹ , ۱۷:۱۹ ⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃
الان دق میکنم آهنگت خیلی غمناکه ;(
اتفاقا چون غمگین بود یاد بجه های سندرم داوون افتادم دیگه
دوشنبه ۲ تیر ۹۹ , ۱۷:۴۰ ⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃
خودت یدونه شادم بذار :(
من یدونه سندرم دان میشناسم همیشه شاد کاملا بی آزار :(
ای جانم بخدا همشون خوش قلبن و مهربونن و خانوادهاشون واقعا خیلی اذیت میشن بعضی وقتا ودیدم ک واقعا نیاز به حمایت دارن کاش دیده میشدن


یه سرچ بزن اهنگ شاد میاره واست  باور کن حال ندارم😂😂😂
بیا اینم لینک کپی کن برو بگوش 😄
https://brandmusics.com/download5650/


سه شنبه ۳ تیر ۹۹ , ۱۱:۳۰ ⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃
چقدر ملت حال ندار شدن:|
تو گه اینجوری نبودی بهار
همش زیر سر این  کرونا و امتحاناته 😢

هعی هعی میبینی روزگار با من چه کرده؟؟😂😂
چقدر زیبا نوشتید
ممنون ناشناس😕😶🌸
ممنون.
😍😘😘😘فداتتتتت
يكشنبه ۱۵ تیر ۹۹ , ۰۶:۳۴ شبنم میرزاخانی
دو ساعت نشستم به زور خطبه نماز جمعه رو گوش کردم،  چون یکشنبه ازمون و مصاحبه عقیدتی سیاسی دارم واسه استخدام،  اخرش به این نتیجه رسیدم که؛ 
 بچه ها گول امریکا رو نخورید چون اگر گول امریکا رو بخورید،  امریکا دیگه گول  نداره
😂😂😂😂😂😂😂😂😂

يكشنبه ۱۵ تیر ۹۹ , ۰۶:۳۸ شبنم میرزاخانی
وااااااای عجب اهنگی
وااااااای که چقدر بهش نیاز داشتم
مرسی جوجه جان
دنبال شدیااا
ولی نیازی نیست حتما دنبالم کنی
اگر سربزنی نظر بدی شاد میشم
همین
ممنون عزیزدلممم
خداراشکر که دوست داشتی
مرررسی حتما دنبال میشی عزیزم
با کمال میللل حتماااا من فقط منتظرم این امتحانام تموم بشه 😭انقدر دلم برا همتون تنگ شده ک نگو و نپرررس
عالی دیگه چی میخواین دنبال شدی هاا
دنبالم کنی ها
بله بله
چشم حتما
عالیه
=========
ممنونم
سلام دنبالتون کردم
لطف کردید شما قبلا توسط بنده دنبال شده بودید موفق باشید
چه جالب :)
☺☺ممنونم
بسیار عالی...
مچکرمممم
:)
😊😊
‏باید پنجره را باز می‌کردم. باید فریاد می‌زدم که چه اندازه دلگیرم این روزها...
تمامِ خانه دیوار بود اما...
=============================
سلام و ارادت
حالتون خوبه ؟
سلام دوست عزیز شما خوبید؟
شکر خدا خوبم😊
مچکرم بابت  متن😊🌹🌹
سلام دوست عزیز

وبلاگ جالبی دارین ، امیدوارم موفق و سلامت باشید

راستش میخاستم از وب سایت ما با درج لینکمون تو سایتتون حمایت کنید.
وب سایت من راجب محتوای آموزشی و کاربردی رایگان هست که با زحمت فراوانی تهیه میشه
ممنون میشم مارو با اسم " لرن پارسی " و نشانی " https://learnparsi.com " لینک کنید.
راستی از مطالبون هم خواستید دیدن کنید و در وبتون نشر بدین !

ممنون از لطف شما


سلام دوست عزیزم
شما میتونید تو قسمت حمایت از برخی پست ها قسمت بالای وبلاگم برید  و ادرس وبلاگ یا مست مورد نظرتونو  توقسمت نظر ها بنویسید

موفق باشید دوست من😊🌹🌹🌹
like
ممنونممممم
شنبه ۵ مهر ۹۹ , ۱۹:۰۲ مهرزاد شهسوار

بعضی ها را بدرقه کنید
حتی اگر لایق بدرقه نباشند.
بدونِ کنار زدن پنجره ، بدون سربرگرداندن به عقب.

بعضی ها را بدرقه کنید و بگذارید به قلب هایی بروند در اندازه ی خودشان.
حتی اگر مطمئن باشید روزی با چشمانی وحشت زده و بی پناه بر خواهند گشت. ‌
زخم های خاطراتشان را ببندید.
بودن های ناروایشان را بشویید.
غرور و دروغ و قضاوتشان را در چمدانشان بگذارید و بگذارید به هر کجا که باید بروند، بروند.

بگذارید در گذشته به جایی که به آن تعلق دارند آرام بگیرند.

برایشان گریه کنید.
سوگواری کنید
و بدانید این از دست دادنی ضروری ست
برای به دست آوردنی گران بها...

‌سلام
پستت هم لایک
‌‌
چه زیبا بود ممنونم بابت این متن قشنگ 🌹🌹
سلام.سلام.سلام....

چقدر زیبا نوشتید..
موسیقی قشنگی بود.
سلام مچکررم لطف دارید شمااا😊😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا