قالب رضا
چالش پاتوقی :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

چالش پاتوقی

ســـــــلااااااااام ب دوستای پاتوقی خودم


امروز دوباره با ی چالش دیگ اومدیم.....


اگر دو نفر لبه ی پرتگاهی باشند و فقط یک انتخاب داشته باشی

کدومشونو نجات میدی؟؟؟؟


1:اونی ک خیلی دوسش داری؟؟


2:یا اونی ک خیلی دوست داره؟؟




*پاتوق همــــــــــــــــــــــه

*پاتوق کده

*اتاق تاریکــــــــــــــ

#www.otaghetarikk.blog.ir

واقعا سخته...
من نمیتونم خودمو توی یه همچین وضعی قرار بدم.
خخخخ اره خیلی سخته حالا خوی فکراتونو بکنین ببینین کدومو انتخاب میکنین..
مرسی از حضورت دوست عزیز 
اینجوریه!!!
خخخخ اره اینجوریــــه....:)
نگفتین کدومو انتخاب میکنین؟
اونی من دوسش دارم منو دوس داره؟؟؟
اگه دوسم داشته باشه اونو نجات میدم اما اگه دوسم نداشته باشه هیچکدومو
:|
نمیدونم.... حتما دوست داره ....
 اینم راهیه ینی همونجا ازش میپرسی توام دوسم داری یا ن؟خخخخ خو معلومه اونم میگ اره چون جونش در خطره خخخخ
مرسی مریم جونم از حضورت:)
چهارشنبه ۲۸ تیر ۹۶ , ۱۰:۵۴ 😂😘یگانـღـه😊😍 jb
اونی رو که دوست دارم حتی اگه دوستم نداشته باشه
خیلیم خوب
ممنون از تو دوست خوب پاتوقی:))))))))
نه خییییر من اونیو نجات میدم که دوستم داره
شاید اونی که من دوسش دارم منو دوس نداشته باشه :))
اونوقت من ضرر میکنم چون کسیو از دست دادم که دوسم داشت !!!!
پس اونو نجات میدم والا:))
ای جونممم دقیقا نظر خودمم همین بود حداقل مطمئنم دوسم داره
مرررسی از حضور گرمت فافا جوون :))))))
من خودمو پرت می کنم پایین تا ازاین عشق های مثلثی راحت شم ...
خخخخخ ای جونم اینم راه خوبیه 
مررسی رویا جون
هر دو تا رو میندازم پایین چون باعث شدن تو همچین موقعیتی قرار بگیرم . میندازم پایین دوتا شونو و از دست هر دو تا راحت میشم.
خخخخ اوووووه چ خطرناک خب گنا دارن ک حداقل یکیشونو نجات میدادی
مرسی از حضورت دوست عزیز :)
فقط کامنت رویا ! :|
خخخخ ای جونم مرسی خانومی :)))
اونی که خیلی دوسم داره
خیلیم خوب
مرسی از حضورت دوستم
هیچ کدام
خخخخخخ
چرا الکی خودم رو به زحمت بدازم !
خخخخخخ اوووه حالا یکیو انتخاب کن گناه دارنا خخخ
ممنون از حضورت عزیزم
اونی که دوسم داره که کلا عقل نداشته که دوسم داشته، بنده خدا زنده بمونه بیشتر می خواد زجر بکشه :))
خخخخخخخ ای جونم دلشم بخواد 
مرسی از حضور گرمت :)
نمیدونم:(((
ااالللهی یکم فکر بکنو بگو
مرسی ارام جون
هیچکدوم رو:)
ای بابا چرا خب حتی اگ مجبورم باشین کدومو ؟خخخخخخخخ
مرسی از حضورت :)
دومی
خیلیم خوب 
مرسی از حضور گرمت سام :)
در این مواقع از نظر فقهی تزاحم رخ میده و باید به مسائلی غیر از دوست داشتن فکر کرد
مثلا یکی از آن‌ها شخصیتی مهم برای جهان اسلام است و من را دوست ندارد و دیگری یک انسان بد است که من را دوست دارد
در این موقع اصلا دوست داشتن معنا نداره در واقع باید آماده باشی که در دادگاه الهی پاسخ بدی روی چه حساب به فلانی کمک کردی و به دیگری کمک نکردی
اوهوم درسته موافقم باتون
ممنون از حضورتون
هر کدوم که مایه دار تر باشه رو باید نجات داد :)
خخخخخخ اووووه کی میره این همه راهو خخخخ
ممنونم از حضورتون:)
من بستگی داره به شرایط دو فرد 😐
مثلا؟حداقل میگفتین چ شرایطی
ممنون از حضورت دوست عزیز
اونی که دوسم داره
^_^
ای جونم خیلیم خوب :)
مرسی سارا جون از حضور گرمت
به نظرم اونی که دوستش داریو نجات بدی ،عاشقت میشه خخخ
پس گزینه 1
البته جدا از شوخی واقعا باید تو شرایطش باشی ...اون لحظه به طور غریزی ممکنه به یکیشون کمک کنی ...
اره اینم نظر خوبیه
اوهوم قبول دارم
ممنون از حضورت :)
هیچی فقط گوشیمو در میاوردم بعد با یه لبخند ملیح دو تا سلفی می گرفتم و بعد به فالوئرام تقدیمش می کردم
خخخخخخ بابا حداقل بد سلفی یکیو نجات بدین خخخخ
ممنون از حضورتون دوست عزیز
البته بستگی داره ب شرایط اون زمان.
درحال حاضر اونیکه دوسم داره
خیلیم خوبه :)
ممنون دوست عزیز
ترجیحا هیچ کدوم رو. شاید خودم زودتر پرت بشم 😞
ن خدا نکنه خخخخخخ 
ممنون رویا جون از حضورت :)
اونی که خیلی دوسش دارم...
عالیه
ممنون دوست عزیز
هیچکدوم بزار هردوتاشون بیفتن پایین :
اما یکم فکر که می کنم شاید اونیکه خیلی دوسم داشته باشه رو نجات میدم .
اینک دردناکه ک هردوشون بیافتن پایین
خیلیم عالیه منم موافقم باتون
ممنون از حضورت دوست عزیز:)
هردوتارو دست میندازم که بگیرمشون نجات بدم
ولی قطعا اونی که منو دوست داره رو محکمتر میگیرم . مگه اینکه خل باشم چل باشم عقل نداشته باشم که در این صورت خودمم باهاشون پرت شم به صرفه تره :))
خخخخخ اینم راه خوبیه
دور از جونتون:)
ممنونم دوست عزیز که ب پاتوق خودت میایی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا