قالب رضا
خودمونی طور :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

خودمونی طور

سلام وصد سلام به دوستای گل پاتوقی خودمممم حال دلتون چطوریاس؟

اولین روز از آخرین فصل پاییزتون بخیرررررر

آذر ماهیا تولدتون مبارک 😆کیا اذرماهین؟؟!!

 

از حوصله نگم براتون که حوصلمون ترکید

گفتم یه پست بزارم یکم بیاید حرف بزنیم باهم بگیم بخندیم دردودل کنیم

نمیدونستم چقدر قراره استقبال بشه  از این پست یا چقدر قراره ضایع بشم ولی خب حوصله دیگه امونمو برید گفتم بیام یه پستی بزارم بیاید کمی باهم حرف بزنیم

 

#کسی خبر نداره اینترنتا کی وصل میشه؟؟؟!!!

#از بچه های قدیمی انگاری خبری نیست کجایید قدیماااااا 🤔🤔

#اسم اهنگی که جدیدا خیلی گوش میکنید یا میشه گقت قفل شدید ررو اون اهنگ چیه؟

#چه کاری جدیدا این روزا حالتونو خیلی خوب میکنه؟!

#همه مثله خودم بی بخار شدن والا 😆😅😂

#با جنبه ها بیاید یکم بحرفیم و شوخی کنیم 😆❤🌷

##بهارنوشت

 

آهنگی که جدیدا گوش میکنم بیکلامه
disco beatch
خوبه 😊اهنگ بی کلام خیلی وقته گوش نکردم واجب شد اینترنتا وصل شد برم گوش کنم

چطوریایی خواهری خوبی؟خوشی؟چه خبرا؟؟
خوبم خدا رو شکر
راستی آهنگه تو وبم هست تو منو یه بخش اضافه کردم آهنگ های مورد علاقمو میزارم اونجا
خبر ، اینکه یه تعدادی میگن اینترنتشون وصل شده ولی مال من که هنوز وصل نیست
البته مودم وای فای هست
شما چه خبر؟
همیشه خوب باشی عزیزدلمم
عه ایول پس برم گوش بدم حتمممما
اره اخه شنیدم فقط اینترنتای داخل دانشگاها وصل شده
ماهم که همچنان در قطعی به سر میبریم
والا خبری جز حوصله ترکیدگی نیست خواهری
کلی کارعقب افتاده دارم با این وضعیت نت که به هیچکدومشون تا نت وصل بشه نمیتونم برسم😑😐😐بدتر از اینم مگه داریم مگه میشه؟!😂😅

نه والا نیست
از کار و زندگی هم افتادیم بوخودا
گوناه داریممممم
اره والا کاش درکمون میکردن
مارو با اینترنت امتحان میکنن یکی نیست بگه بابا نکنید این کارو با ما اینترنت مثله ضربان قلبمون شده این روزا همه واقعا محتاجشن 😂خیلیا هم معتادش


یکی نیست بهشون بگه تموم کنید این بازی کثیفو 😆😂😂😂
میگم کاش مثل نماز بارش باران ، نماز برگشتن نت هم بود
هممون میخوندیم ، بلکه فرجی شد:/
اینجا شده مثل کمپ ترک اعتیاد...
ای چه خوب میشد اگه  همچین نماز یا دعایی بودا😂😂😅
اره همه درن یه جورایی‌ترک میکنن
این روزا متوجه شدم چقدر هممون زندگی هامون وابسته شده به فضاهای مجازی و اینترنت و گوشی همین باعث شده خیلی از قشنگیای دنیا را نبینیم
ولی هر چی باشه به نظرم این روزا و این دوران یه چیز واجب شده برا زندگی هممون
به نام خدا من یک قدیمی هستم :)
به به سلام اقای قدیمی بلی بلی شما از فسیل ها هستید 😆وهمجنین هنوز هم سنگدلی هعییی هعییی 😆😂😂
سلام
خوبییییییییییییییییییییییییییی 😆
#کسی خبر نداره اینترنتا کی وصل میشه ؟
والا من نمی دونم می گن تا شنبه یا امشب
#اسم اهنگی که جدیدا خیلی گوش میکنید یا میشه گقت قفل شدید ررو اون اهنگ چیه؟
آهنگ شادمهر رابطه ( اجرای زندش )
#چه کاری جدیدا این روزا حالتونو خیلی خوب میکنه؟
هیچی همینجوری نشستم
سلامم مهربونمم فدای تو
ت خوبی عزیزم؟؟؟
ای کاش وصل میشد دیگه والا خسته شدیم  کلی کار دارم نمیتونم انجام بدم هیچکدومشونو
ایول حتما اهنگه رو برم گوش بدم گوش ندادمش
من خودم جدیدا رو بی وفایی محسن لرستانی قفل شده بودم شدید
من نیز هم همینجکری نشستم
ولی ملیکایی امروزم رفتم به سگا بیابون غذا دادم کلیییی شارژ شدم و کلی انرژی مثبت گرفتم خیلی حالمو خوب میکنه این کار
کلا خوب تر از حبوونا نداریممممم
منتظر اون پست خوبت هستم و کاملا حمایت میکنم 😆😍😍

خب خب بتعریف ببینم دیگه چخبرا مهربونم؟؟؟؟
تو کل بیان از من جوون تر و مهربون تر وجود نداره :)
این خصوصیاتی ک میگی واسه منه ها 😑😐🤔🤔

و شما همچنان همان سنگ دلی تازه بدبختم هستید به قول خودتون که من قبول ندارم والا شماها خوشبختتید
غذا دادن به حیوونا خیلی خوبهههههههههههه
هیچی دیگه فردا بازم باید برم مدرسه
اره عالییییه

ای بابا بازگشتت به سوی مدرسه مبارک 😂😂
برو بابا کل بیان می دونن من مهربونم
خوشبختم :)
پس چرا مهربونیتا به کسایی از جمله من نشون نمیدید که منم ببینم مگه من دل ندارم؟؟؟؟واقعا که😆😂😂😂

والا ما که مهربونی ندیدیم نشون بده روی مهربونتو ماهم فیض ببریم خو 😂😂
فردا هم امتحان داریم ،جواب ریاضی ها فردا میاد برم ببینم چن شدم 😆
به به پس چه شووود ان شاالله که عالی دادی امتحانی که قراره نمرشو فردا بگیری اون امتحان فرداتم عالی میدی❤
کی میدونه اینترنتا کی وصل میشه ؟
خدا داند و بسس
فک کنم وقتی اینترنتا وصل شد باید بگیم اینترنت را خدا آزاد کرد😂😂😂😂
ههههههههههه دقیقا 😆😂
همیشه بخند که خنده هات زیباترین هدیه ی خداست 😊😊❤😍😍😍😍
نه برای تو زوده تازشم دیدن مهربونی خای من نیاز به چشم بصیرت داره
عجب که اینطوررر
والا با چشم بصیرتم دیده نمیشه پس اصلا مهربونی تو وجودت نیس ک نیسسست😆😂😂
تو که چشم بصیرت نداری
چرا چشم بصیرتم خیلی قویه اتفاقا فقط تورو سنگ دل میبینم 😆😆
سلام عزیزم😍😘
اقا پستت پیش نویس بود؟:))
من ندیدم!!!
دیر دیدم😅

اگه خبردار شدی اینترنت کی وصل میشه به منم بگو😂😘
دلم برا حرف زدن توگروه دوستام تنگ شده😢

آهنگم که فعلاً رو چیزی قفل نیستم
میرم پوشه ها قدیمی اهنگ گوش میدم تجدید خاطره میکنم😅

این روزا یکم دَدری(گردشی) یا امممم چی بهش میگن بیرون برو شدم 😂😅فقط رفتن بیرون یکم بهترم میکنه😅
اره خواهری میخواستم زودتر بفرستم بعدش مجبورشدم برم پیش نویسش‌کردم ببخشید😆❤
منم نیز هم دلتنگ دوستامم

ای جانممم خداراشکررررر همیشه حال دلت خوب باشه عزیزدلممم

منم که همچنان حوصله ترکیده وبی نت و کلی کار بر سرریخته ک نمیدونم ازکجا شروع کنم هعییییی 😆😆😆

کلی کارم با اینترنت دارم که منتظر نشتسم که وصل کنن اینترنتو هوووف
"اولین روز از آخرین فصل پاییز" 😳🙄😁

من چند روزه قفلم روی شادمهر💙
😊
اهنگای شادمهر واقعا خوبن
مرسی بابت نظرررت
سهلام بهارم😍 منم متولداذرم
اخرین روزپاییز شب یلدا😌
قلمروآذرماهیاشروع شده😅😎

من شنیدم چندجاشهروبعضی ازنقاط تهران وصل شده
واسه ماکه هنوزنشده
منم خدایی خیلی کلافم این چندروزه گوگل خو نم اومده پایین
اصلاواقعاهیچ کاری نمیشه کردا بدون گوگل😅
سلوووم پرینازی جونممممم خوبی عزیزدلم؟؟
ای جان دلمممم تولدت مبارک عشقولییییییی
ای کاش واسه ماهم وصل میشد ای بابا چرا واسه ما وصل نمیشه اخه😢😢😢
اره واقعاااااااا
فدات😍😘💕

آخی عزیزم :(
کاش اینترنت زودتر وصل بشه عصبی شدم من یکی :((/
واقعا خیلیارو از کارانداختن بااینترنت قطع کردنشون:/
اره عزیزدلممممم واقعا همه کارامون مختل شده انگاررر
کاش وصل میشد دیگه 

قربانت عشق جانم ،خوبم😍
ملسی عشقم(تفلدعیدشماهم مبالک😁😄😉)
اصلا بعدازاکسیژن باید گوگل روبه عنوان اکسیرحیات معرفی کنن😅😅
عزیزدلمممممی اخه تووووووو
ویییییییی چه خوبه که خدا تورو بهمون داد شدی دوستم😆😍
اره
فک کنم حرف ارسطو که عناطر اصلی سازنده رو:اب وهوا خاک واتش معرفی کرد باید ویرایشش کنیم بگیم اب و خاک و هوا و اتش و اینترنت😂😂😂😂😂
وای عشقم من ملدم که😍 انقدر توماهی اخه🌛
منم خیلی خوشحالم ،خداروشکرکه دوست جیگرررییی مثل توپیداکردم
الان دلم میخواد بخلت کنم ماچت کنم💋💋💋

نه نه اشتباه نکن ،من میخوام یه نظریه رودست ،توارسطو داشته باشم😅عناصر اربعه واسه ادامه حیات
اول میشه بهار😍دوم بهار😍سوم بهار😍
چهارمم اینترنت😛😅(اونم بخاطراینکه بشه بابهارحرف بزنی😌)
وییی غش کنم برررات یا چی؟؟

عشقمی که اخه پرینازجوونمممم با این نظریت به نظرم به جای بهار باید پریناز باشه بیشتر به نظریه مییاااد 😍😍😍😍😍😍

ماه چو ماه بیند خوشش اید 😆😆❤❤❤❤
سلام
من از لحاظ سن تقریبا از همه‌ی بچه‌ها بزرگترم. اینجا هنوز وصل نشده ، انشاءالله ببینیم چه میشه. راستی ، دیدم از بچه‌های قدیمی نوشتی که نیستند. آره ، . من در بیان اول همین امسال آمدم. دلایلی باعث شد حذف وب بکنم. که در یک مطلب میگم آنهم مفصل.
وقتی با تجربه دو ماهه در اینستا ، آنهمه فالوور رو از دست دادم و دایم می‌گفتم پستهام در فلان وب چرا حذف شد ؟ من دیر اقدام به پشتیبان گیری کردم و... دیگه فهمیدم اینقدر برای این چیزها حرص نخورم. یک مسدودشدن نابجا ، بالاخره رفع مسدودیت میشه ولی انگیزه رو میکشد ، دیگه آدم دستش به نوشتن نمیره.
دوست دارم بچه‌هایی رو که دایمی به وبها سر میزنند و نظر مرتبط با پست میگذارند و البته گاهی نظر میشه بدون ارتباط هم باشد ، آرام آرام پیدا کنم. خوب آدم به وبهایی که مشارکت می‌کنند بیشتر سر میزنه . خلاصه یه جوری که نه سیخ بسوزه نه کباب.
تشکر از پاتوق خوبت.
بله حرفانون کاملا درسته
ممنونم از اینکه افتخار دادید و به پاتوق خودتون اومدید
من واقعا خودم زیاد از تاریخ نمیدونم و خیلی خوشحالم که وبلاگی پیدا کردم که میتونم اطلاعاتمو بالا تر ببرم 😊حتما وبلاگتونو دنبال میکنم تا اونجایی که بشه وباشم 🌷🌷🌷
حس و حال بدک نیست، فاز به خنثی بودن عادت کرده.. هی داره میگذره.. همونطور که انقدر زود گذشت.. کاش از آخر مهر ماهی ها هم یه یادی می کردی! :)
ببخشید دیگه حواسم به مهر ماهیا و ابان ماهیا نبود😆
راستی من از پاتوق، دوستی و رفاقت اصلا خوشم نمیاد.. اما عاشق اتاق تاریکم.. تاریکِ تاریک، طوری که سیاهیش چشم آدمو بزنه و سر راه قلبو بگیره!!
نمی دونم چی بگم
شاید بخاطر برخوردهایی بوده که داشتید ولی میتونم بگم همیشه اونجور که میبینیم نیست 
ما هممون با قلبمونه که زندگی میکنیم پس هرچی قلب پاک تر و مهربون تری داشته باشیم میتونیم قشنگ تر و بهتر وشاد تر زندگی کنیم
شاید بهتره بگم قلب مهربون تا وقتی باعث نشه سوتفاهم ایجاد بشه تا وقتی که این مهربونی تبدیل به یه وظیفه نشه خیلی خوبه و حس و حال ادمم حتی خوب میکنه
امیدوارم همیشه قلبتون روشن باشه و پر بشه از خوبی😊
عشقم چطوره؟^_^
اقامن اومدم پاتوق یه چایی لب سوز لب دوز قندپهلوبریزم بخورم یه ماچت کنم برم
^_^
ای جوننن دلم اصلا پاتوق باوجودتوو قشنگ میشههههه
ویییی جوون نوش جووونت
موووچ موووچ
زندگی نمیزاره نفس بکشیم...
زندگیو شاید یه سریا بتونن برامون سخت کنن
ولی ما هنوز خدارو داریم باید بتونیم خودمون زندگیو برا خودمون قشنگ کنیم حتی با کمترین امکانات بتونیم لذت ببریم مگه چقدر عمر میکنیم که همش غصه بخوریم؟همش ماتم بگیریم؟؟؟
سلام
خوب داخل متن دیدم تولد آذرماهی ها رو تبریک گفتی.
حالا داخل وبم بگی ، چه بهتر.
یعنی یه پست برا آدرماهیا بزارم داخل وبم؟
چشممم😆😆
فعلاً داریم لذت نت ملی را می بریم :/ :)
به به جناب منزوی حالتون چطوره؟
بله بله😆😆
شکر :)
ان شاءالله که حالتون خوب باشه
ممنونم جناب 
همیشه شاد و سلامت باشید ،😁🌹🌹
جمعه ۸ آذر ۹۸ , ۰۲:۲۳ اشکان ارشادی
سلام
چند روز پیش جواب کامنت رو خواندم.
نه منظورم این نبود که پست بگذارید.
در مورد هرچیزی که دوست دارید پست بگذارید.
نمیدانم چرا آخر کامنتم ، نوشتم داخل وبم........
دوباره سر میزنم.

موفق باشی.
درسته 
خیلی دوست دارم دوستانم بیان و بهم بگن در مورد چی پست بزارم یا نظراتشونو بهم بگن کلییی خوشحالم می‌کنه 
ممنون که دنبالم میکنید باعث افتخاره 
مچکرم دوست من
شنبه ۹ آذر ۹۸ , ۱۳:۵۷ تخفیفات دیجی کالا
مرسی از مطالب خوبتون وبلاگتون عالیه

خوشحال میشم اگ وقت کردین سری هم به وبلاگ و وبسایت من هم بزنید


chartertour.blog.ir

tripvisa.ir
مچکرمم از دنبال کردن پاتوقمون
چشم حتما😊
این روزا همه دنبال قدیمیا میگردن😁😅
آهنگ love tak از WayV ^_^
 اره میبینی😅
ممنونمممم،🥰🥰
انفرادی شده سلول به سلول تنم...
😂😂😂😂😂😂
سلام
بهت سر میزنم ، ولی چون مطلب تکراریه نمیشه که کامنت بگذارم ، مثلا میگند : شده چت و این حرفها.
الان من کاری نکرده ، می آیند و هرچی بخوان بهم میگند.
خودت ، پست اول وبلاگم بخوانی ، متوجه میشی. یک تصویر هم آپلود کردم.
فعلا پست رو سنجاق شده گذاشتم. تا بعدا. البته ببخشید چون هم وقتتان گرفته میشه و هم اعصابتون خورد میشه.
خوب ، اینجا پاتوقه دیگه.
حرف دلم رو توی پاتوق نزنم کجا بزنم ؟
موفق باشی ، پست جدید گذاشتی ، میام ، با حرفهای مرتبط با پست میام.
اتفاقا خیلیم خوبه من میام میبینم برا پستام هنوز نظر میاد کلی خوشحال میشم 
چشم چشم شما هرجور بیای ما قبولت داریم اقا اشکان نظر هم نزارید واسمون عزیزید 
من متاسفانه کمتر میتونم سر بزنم وبلاگ بخاطر اینکه سرم خیلی شلوغه متاسفانه😢بخاطر اینکه کم سر میزنم وبلاگ خیلی خوبتون منو ببخشید
سلام خوبیییییی ؟
امتحانای ترمم شنبه شروع میشه همشونم پشت سر همه داشتم ویدئو آموزشی ریاضی نگاه می کردم ×-×
قبلا دیده بودم گفتم بیام بگم می دونستی وبت تو لیست برترین وب هاست ؟ صفحه دو
این خیلی عااااااااااااالیه *-*
سلام زیبای من
ای جانمممم ان شاالله به بهترین نحو وبا بهترین نمره ها بیای عزیزدلم
برتری وبلاگ من اینه که دوستای گلی مثله شما رو پیدا کردم و این واقعا منو خیلی خوشحال میکنه
قربانت مهربونم😍😍⁦♥️⁩🥰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا