قالب رضا
زاگرسم میسوزد💔 :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

زاگرسم میسوزد💔

نمی دونم چی بگم ،اونقدر ناراحتم که همراه با سوختن زاگرس منم قلبم اتیش گرفته منم دارم میسوزم ،بدتر از همه چیز اینه کاری از دستم بر نمیاد این راه طولانی 😭😪حتی تو عمرم یه بارم اونجارو از نزدیک ندیدم و الان دارم حسرت میخورم حسرت اینکه  چرا باید این بلا سرمون بیاد 😪چرا باید طبعیت به این بکری از دست بره ، فکر حیوانات بیچاره که تو این اتیش سوزی سوختن و چه دردی کشیدن بدجور عذابم میده ، بیاید باهم دعاکنیم  خدا بهمون رحم کنه و بارون بباره مثله اتش سوزی استرالیا ،بماند که الان مردم اون منطقه چقدر دارن زحمت میکشن ولی مسولین حرفشونو گوش نمیدن بماند اینکه الان نیاز به حمایت دارن برای تهیه ی دستگاهی به نام دستگاه دمنده برای مهار آتش 😔😔

بعضی وقتا وقتی میبینم کسایی رو که به طبیعت رحم نمیکنن، بیشتر مکان های بکرمون شده پر از زباله هایی ک مردم ریختن و جمع نکردن و آتیشایی ک خاموش نکردن میگم چه انتظاری میتونیم داشته باشیم؟وقتی لیاقت این نعمت های بزرگ و طبیعت های بکر و زیبارو نداریم پس چه انتظاری میتونیم داشته باشیم؟؟؟!!

خدایا خواهشا زاگرس رو نجات بده 😪😭حیوونا رو نجات بده

( بــِــزن بــاران 😥که من هـم ابــری ام😓بــزن بارا ن پر از بیصبری ام [اهنگ ایهام]  )

 

یه شعر خیلی قشنگ خوندم که نویسنده اش اقای مسعود رضایی هستن [   وبلاگ شاعر این شعر ]

 بلوط تشنه ام در سینه ی خائیز میسوزم      سراپا شعله ام،ایستاده و یک ریز میسوزم

 نه پروازی نه آوازی نه کبک نغمه پردازی       که سر بر شانه ی خامی و خائیز میسوزم

زهر بادی که برخیزد،میان شعله میرقصم      سحر تانیمه شب ها،نیمه شب ها نیز میسوزم

ستم کردی،نکردی؟شعله در جان من افکندی  سراپا لا به لای  شعله تا پائیز میسوزم

 غروب زرد وسرخ بی پناه شهر اُترارم            که در جهل و جنون غایر و چنگیز می سوزم

 

#باهم دعا کنیم 😥😪😭

#به هم کمک کنیم .

خبر هایی که نمیدونم درسته یا غلط در مورد عمدی بودن واقعا ناراحتم می کنه
ووای اررره  من اصلاااا  دوست ندارم حتی بهش فکر کنمممممم 😭😭😭
واقعا تاسف آوره
هنوز نمی تونیم از طبیعتی که خدا بهمون داده مراقبت کنیم و مدیریتش کنیم بعد چجوری می خوایم یه کشورو اداره کنیم؟؟؟
مشکل ما تو مدیریت اساسی تر از این حرفاست
اره متاسفانه
من ک خیلیییی ناراحتممم خیلیییی
بلوط تشنه. استعاره ی عجیب و خوبی بود
من شما را دنبال میکنم
دوستان من پیج رمان داستان نویس خلاق و اموزش نویسندگی دارم ولی دنبال کننده های کمی دارم خوشحال میشم به پیجم بیاید و نظر بدهید و یا دنبالم کنید. من اثار نویسنده شین براری رو بازنشر میدم
سلام همینطوره
چشم حتما دنبال میشید موفق باشید
سلام
پست بسیار مناسبیه.
کشور ما یازده درصد از وسعتش در سال ۱۳۷۰ جنگل بود و از معدود کشورهای صاحب جنگل بود ولی متأسفانه داریم به سوی کشوری بی جنگل می رویم.

تشکر بابت پست
سلام به شما
متاسفانه همینطوره و این باعث تاسفه
سلام
ببخشید تو را بخدا

میگند احتیاط شرط عقله ، دیگه گفتم دست خودم باشه بهتره

فعال شد ، ممنون میشم بابت دنبال
راستی لینکتان کردم ببینید
خیلی ممنون لطف کردید
منم دنبالتون کردم امیددارم موفق باشید منتظر مطالب جدیدتون هستیم جناب
ممنون ک اطلاع رسانی میکنید
هیچی نمیتونم بگمهر واقعا :)
میدونم عزیزدلم حق داریم
این موضوع انقدر غمناکه ک فقط میشه سکوت کرد و اشک ریخت
سلام😭😭😭من خییلی دلم سوخت مخصکصا واسه حیوونای بی پناه😭😭😭خدا لعنت کنه باعث و بانیشو 😭😭😭😭درختا و حیوونای طفلکی😭😭😭
سلام مهربونممم
اره من ک دلمممم خوون بووود اصلا یه وضعی 😭😭😭😭
هعیییی
من که فعلا برای طبیعت کاری نکردم. اما دعا می‌کنم، تا میلم در این مسیر باشد، تا فرصتی که قدمی در اصلاح امور جامعه در حفظ طبیعت بردارم.
عالیههه 😊😊😊ممنونم واقعا ازتون
کی میخواد این زاگرس یه نفس راحت از دست اینا بکشه‌.؟...
اوهوم نمیدونم 😭😥😥😢😢
سلام!
خدایی(#دعا_کنیم) توی این موقعیت چه فایده ای داره؟⁦=_=⁩
مشکل ما ایرانیا اینه،که فقط تقیه میکنیم.
الان زاگرس داره میسوزه
چه به دلیل امثال من و شما(خودم رو میدانم ولی شمارا خیر)که برای طبیعت گامی بر نداشتیم
چه به دلیل حواس پرتی یک انسان.
خب که چی؟
الان دعا کنیم آتیش بند بیاد؟
یا باران های دونه درشت تگزاس توی زاگرس بباره؟⁦^_^⁩
واقعا چرا مسئولین کاری نمیکنن؟⁦^_^⁩⁦=_=⁩⁦:-[⁩
دعا بی فایدست.
{نظر من بو:-!⁩}⁦
سلام برشما
بله حرفتونو قبول دارم واقعا واینکه ما واقعا برای طبیعتمون کاری نکردیم و بیشتر اوقات با همین سهل انگاری ها باعث از بین بردن  طبیعت شدیم چه خوب میشد اگه هممون متحد میشدیم و درست استفاده کردن از طبیعت رو یاد میگرفتیم
.و اینکه وقتی زاگرس اتیش گرفت واقعا اونقدر واسه اونایی ک واقعا طبیعتو دوست دارن ،حیواناتو دوست دارن و سعی میکنن درست از طبیعت استفاده کنند اونقدر ناراحت کننده و غمناک بود که فقط میتونستیم دعا کنیم که حداقل خدا کمکمون کنه واسه خاموش شدن اتیش
من نمیدونم مسولین کاری کردن یا نکردن هیچ قضاوتی دوست ندارم کنم ولی مطمعنن مسولین میتونن کارهایی کننن تا طبیعت اسیب کمتری ببینه  و اینکه وقتی این اتفاق میوفته که هم مردم خواهانش باشن هم مسولین
اینم بگم وقتی خدا بخواد اتفاقی بیوفته شک ندارم که میوفته و اگه بخواد کمک کنه مطمعنن کمک میکنه ،یه جوری صحیت میکنید انگار خدا توانایی اینکارو نداره😟من به همین دعا ها اعتقاد دارم و مطمعنم هرموقع از ته دلمون واقعا دعا کنیم خدا کمک میکنه
اینم نظر من بود
ممنونم ک نظرتونو گفتید😊😊🌸🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا