قالب رضا
معرفی یه کتاب 😊😍 :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

معرفی یه کتاب 😊😍

ســــلام بر دوستای پاتوقیه خودم ،حالتون چطوره ؟

اومدم،یه کتاب مفید و خوب بهتون معرفی کنم گفتم حالا که بعد این همه مدت میام یه فایدده ای داشته باشم حداقل😂خلاصه که بهتون پیشنهاد میکنم این کتابو حتممما حتمما اگه تواناییشو دارید تهیه کنید و بخونیدش چون واقعا بهتون کمک میکنه برا اینکه بهونه نیارید من پی دی اف این کتاب رو براتون میزارم ولی همچنان میدونم بعضیا بازممم حوصله نمیکنند و من فایل صوتیه این کتابم قرار میدم ، این کتاب حتی تعداد صفحات زیادی  هم نداره کتابش حدود ۹۶صفحه هست قیمتشم اصلا زیاد نیست فک کنم حدود۱۵تومن باشه (مطمعن نیستم)ولی خب من پی دی اف کتاب و فایل صوتی رو واستون میزارم که بتونید راحت دسترسی داشته باشید و اینکه بازم تاکیید میکنم اگه میتونید خوده کتاب رو تهیه کنید . چیز های کوچیکی که میتوانند زندگی ات و شاید دنیا را تغییر دهند

بریم سراغ اسم کتاب جذابمون😍 تخت خوابت را مرتب کن

نویسنده :ویلیام اچ مک ریون

مترجم : حسین گازر

گوینده داخل فایل صوتی : میلاد فتوحی

نشر کوله پشتی

 

 

پی دی اف کتاب❤

دریافت

کتاب تخت خوابت را مرتب کن

فایل صوتی این کتاب❤

دوستان قصد داشتم فایل صوتی رو بزارم واستون ولی حجم زیادی دارند متاسفانه ، خواستید بهم بگید تا واستون تو کانال بزارم❤❤❤

یه قسمتشو واستون همینجا میزارم

قسمت اول

دریافت

 

 

#www.otaghetarikk.blog.ir

#پاتـــوق هـمــــه

#پاتوق دوستـــان

 

 

 

 

 

ممنون از معرفی کتاب و همینطور پی دی اف. حتما می خونمش :)
عزیزدلم امیدوارم خوشت بیاد از این کتاب و بتونی نهایت استفاده رو از این کتاب ببری😍😘اگه فایل صوتیشم خواستی بهم بگو کانال رو واست بفرستم 😍😘
سلام ممنون بابت معرفی ^_^
سلاممم چطوریایی دوست من
خواهش میکنممم
ولی تنبلی نکن واقعااا بشین بخون این کتابو یا هرشب قبل خواب حداقل فایل صوتیشو گوش بده واقعاا بدردت میخورده😊😀خواستی ادرس کانال رو برا فایل صوتی برات میفرستم
سلام بهار جونم 😊 ☺ 🙂 🙆🏻‍♀️ 💖
خوب هستی ؟
دلم برات تنگ شده بودا 😢 😭
مرسی ممنون که این کتابو معرفی کردی
وقت اضافه پیدا کنم حتما می خونمش
ولی فعلا نمی تونم چون این درسا و اپلیکیشن شاد خیلی وقتمو می گیره 🙁
وووییی سلاممم عشق مننننن
من بیشتررر دلتنگت بودم ک 😍😍
ای جان دلم منم همینطور خیلی وقتم الکی میره برا کلاسا😢😢😢
وقت کردی بخونش واقعا خوبه خواستی بهم بگو تا صوتیشو برات بفرستم زیاد نیست شبا قبل خواب میتونی گوش بدی😍😘
سلام سلام سلام.
خوشحالم که برگشتین.😄
خیلی ممنون که معرفیش کردین.تو برنامم هست بخوانمش😊.
سلاممم
ممنونم 😃 الهی ک بتونه مفید باشه واستون😊
من که هیچ وقت تختخوابم رو مرتب نمیکنم

شاید حالا به زور تهدید چند باری مرتبش کرده باشم :)
😁😁😁این کتاب داستانیه  شاید اگه بیشتر توضیح داده بودم درباره کتاب بهتر بود
درباره ی یه فرمانده ی نیروی  دریاییه به نام ویلیام اچ مک ریون که داستان ها و اتفاقاتی که براش افتاده رو تعریف میکنه و تو هرفصلش یه نکته ی کوچیک میگه ک اعتقاد د
اره همین نکته میتونه دنیا یا زندگی افرادو تغییر بده
در کل کتاب مفید و کاملیه امیدوارم بتونه بهتون کمک کنه😀😀
ممنون تو خوبی😅
باشه چشم😊🌹
بلی بلی خوبم شکرررر
چشمتون روشن 😂😂😂
باشه حتما وقت داشتم می خونمش 😊 ☺ 🙂 🙆🏻‍♀️ 💖
ای جانم 😍😘😘عشق منی
ظاهرا کتاب جالبیه..

سپاس..
مچکرممم امیدوارم خوشتون بیاد😊😊
از نظامی جماعت نباید انتظار دیگه داشت ✌🏻 جز همین عنوان برا کتاب 😂😂
ممنونم از معرفیتون
عجبا😂😂😂
خواهش میکنم امیدوارم مفید باشه واستون😃
من هیچگاه کتاب های موفقیت نمی‌خوانم. این کتاب را دارم. ولی نمی‌خوانم. مسیر رشد طبیعی فکر را خراب می‌کند.
ابدا نمی‌گویم دیگران نخوانند. صد البته کتاب خوبی است.
بله درسته هرفردی یه سری نظرات خاص خودشو داره و مطمعنن همه به نظزات بقیه باید احترام بگذاریم
و حرف شماهم صحیح و متین هست😊 خوشحالم ک نظرتونو گفتید ممنونممم
سلام امروز تازه به قالب وبتون نگاه کردم تبریک می گم واقعا قشنگه :)
سلام عزیزم ممنون از نگاه قشنگ لطف داری گلم😍😘😘



این سایت به من خیلی کمک کرده




درباره گوارگام



جالب بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا