قالب رضا
بچه ها کمککککک😥😢 :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

بچه ها کمککککک😥😢

سلام به همه  دوستای گلم خوبید بروبچ؟؟؟چخبرا؟؟؟؟

۵۰۰تایی شدن پاتوقمون مبارک باشه😍مرسی از اینکه همیشه همراهم بودید و پاتوق خودتونو دنبال کردید بچه ها تو این مدت سه سالی ک وبلاگ رو زدم من چالش برگزار نکردم اصلا واینکه این پست امروز قرار بود جور دیگه ای باشه ولی خب دیدم موضوع مهمتری هست که باید دست به دست هم بدیم و اون مطلب رو انتشار بدیم تا افراد بیشتری بتونن اون مطلبو بخونند وحمایت کنند از این موضوع طبیعت و اینکه فکر کردم چالشی برگزار کنیم که این فیلمی ک پایین قرار میدم رو اگه مایل باشید شماها هم تو وبلاگ هاتون[ ویااگه دوست داشتید داخل فضاهای مجازی ای ک هستید] منتشر کنید و از طبیعت حمایت کنید و یه پست تو وبلاگتونو به طبیعت اختصاص بدید
خیلی وقتا شده که بدون اینکه واقعا دلمون خواسته باشه به طبیعت آسیب رسوندیم و...
چه حیفه که نسل های اینده نتونن از این طبیعت ها لذت ببرند
جنگل هامون ،بیابون هامون ،دریاهامون ،ساحلمون،حتی پارک ها و فضای سبزهای شهرهامون و ...
واقعا این نعمت های بزرگ حیف نیست از بین بره😢😢

ما همه موظف هستیم یه قدم برا طبیعت برداریم و اولین قدم خودمون هستیم ما باید فرهنگسازی کنیم ما باید از خودمون شروع کنیم ،وقتی از خودمون شروع کنیم مطمعنم میتونیم الگوی خیلیا باشیم وقتی همه رعایت کنیم بقیه هم یاد میگیرن رعایت کنند.

دوستان لطفا هرکدومتون که این پست رومیخونه  تو این چالش شرکت کنه و شماهم از طبیعت حمایت کنید واقعا به کمکتون نیاز هست ❤❤

✅اینم از فیلمی ک قرار بود واستون بزارممم😢😢

 دریافت

 

 

#کیا پایه ترینن و تو چالش شرکت میکنن؟؟؟!!

#هیچ موقع برای حمایت از طبیعت دیر نیست پس لطفا هرموقع این پست رو دیدید ، میتونید حمایت کنید❤

# ما به طبیعت نیاز داریم❤

# بهارنوشت

# پاتــــــوق همــــــه

 

سلام مبارک باشه😊🌹🌹
چشم حتما :)
سلامم ممنون ازتون
خیلی خوشحالم میکنید تشکررررر🌹🌹🌹
چالش عالی:)
سلام عشق منننن
مرسی قشنگمممم 😍خیلی خوشحال میشم شرکت کنید😍😘😘
سلام
مبارک باشهههه
تو چالش شرکت می کنم ، الان نت ضعیفه اصلا ویدئو رو باز نمی کنه 😥
فردا شرکت می کنم 😍
سلاممم عشق مننننن
مررررسی ملیکا جونمممممم
اشکال نداره عزیزددلممم هر موقع شرکن کنی تو این چالش دیر نیست چونکه این یه موضوع همیشگیه
خیلی خوشحالم کردی با شرکتت تو این چالش قشنگممممن😍😍😘😘😘
سلاام عزیزز دلم
مبااارک باشه ۵۰۰ تایی شدن
تبریک میگم بهت❤❤❤❤❤❤❤
چششم مهریونم حتما 😘
سلام عشقممم
ممنون عزیزدلمممم
خیلیییی خوشحالم کردی ماه بانوجانمممم ممنونم ازت😍😘😘❤❤
واقعا کار خوبی میکنید.👌.
حتما...
ممنونم ازتون و حمایت هاتون
خیلی خوشحالم میکنید تو چالش شرکت کنید🌹🌹🌹
دیدم ویودیو رو و واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم
ولی چون همه همین رو میزارن و تکراری میشه یه پست راجبش میزارم تا امشب در پاسخ به چالش شما :)
خیلیم عالی عزیزم خوشحال میشم همه یه متن و نظرات خودشونو درباره این مسئله ی خیلی مهم تو وبلاگشون بزارن
من میخوام صرفا جهت اطلاع رسانی بیشتر و اینکه فرهنگسازی بیشتر کاری کنیم
مرسی از اینکه تو چالش شرکت میکنی خوشحالم  کردی خیلی مرسیییی 😍😍😍🌹🌹🌹
يكشنبه ۱۸ خرداد ۹۹ , ۱۵:۴۴ فاطـــღـــمـه ツ
سلام
پونصد تایی شدن مبارک باشهههه 😍😉
حتما شرکت میکنم گلم 🌹😘
سلامممم به روی ماهتتتتت عشق منننن
ای جانمممم ممنونم قشنگممم من شماها رو دارم دیگه چه غمی داشته باشم؟؟؟
خیلی خوشحالم دوستایی دارم تو بیان که انقدر مهربونن و به همدیگه کمک میکنن 😍😍😘

طبیعت حیف که نا خواسته خرابت می کنیم
بله همینطوره😢😢واقعا حیففففه
ای کاش بتونیم امانت دار خوبی باشیم و طبیعت زیبا برای نسل های آینده بمونه

ولی متاسفانه طبیعت ها و جنگل ها و ساحل شدن پراز زباله های مردمی که رعایت نکردن 😔😔
يكشنبه ۱۸ خرداد ۹۹ , ۱۹:۰۲ امیرحسین علیزاده
آتش انقدر با بلوط های زاگرس رقصید ، که خاکستر هایش ، اواز عزا را سرودند .


😭😭😭😢😢😢😢😢
گذاشتم :)
ممنونمممم عزیزدلمممم خیلی خوشحال شدمممم😍😍😘😘
منم گزاشته بودم این فیلمو :) چه خوب شد چالشش کردین به فکرم نرسیده بود
ای جانممم ممنونممم
این فیلم باید پخش بشه همه ببینن
باید یه کاری کنیم فرهنگسازی بشه
کی باید یاد بگیریم زباله هامونو نریزیم؟؟؟؟؟
خیلیییی ممنونم فداتشم بابت گذاشتن کیلیپ خیلییی خوشحالم کردی❤❤
سلام تبریک میگم ❤
سلام عزیزم ممنونممم😍😍😘😘
خدا رو شکر که شما هم این ویدیو رو گذاشتید 🙂🌱🧡‌
امیدوارم رعایت کنیم هممون و تلاش کنیم رفتار ها و سبک زندگیمون رو به سمتی پیش ببریم که کمترین اسیب رو به محیط ها و موجودات ناب اطرافمون بزنیم :)
ممنون عزیزم
منم امیدوارمممم
❤❤❤❤❤
تبریک شیرینی من یادت نره :)
عه وا پسرگل
من حضورم واستون خوده شیرینه ،شیرینی بهتر از وجود منه مظلوم؟!😂😂
عاااقااا چقد فالوور دارینااااا
#حسودیم شد :(
منو فالو کنین دلم شاد شه
فالو شدین
ممنانننن
عزیزدلم بخاطر لطف مهربونی شما دوستای گلمه
چشم دنبال شدی گل من موفق باشی همیشه
خسیس
خسیس تر از شوما ک نداشتیم یادت رفته نکنه؟؟😕😐😂😂
بهار جانم راستش من وقت نمیکردم مطلب بنویسم در این مورد ولی فیلم رو تو وبم به اشتراک گذاشتم
عزیزدلم همین ک فیلمو گذاشتی خیلی لطف کردی واقعا ممنونم گل مننن😍😘😘کلی خوشحالم کردی❤❤
سلام مطلب خوب و مفیدی بود ممنون.
خواهش میکنم ممنون ک مطالعه کردید😊😊
مبارک باشه
طبیعت امانت دست ماست. ماچه پیروان دینی هستیم که این چنین خیانتی در سپرده الهی انجام میدهیم؟
چالشت رو انجام میدم گلم
ممنونمممم
بله همینطورره
مرررسی بسیارررر خوشحال شدم☺😊❤❤
😊
به به سلام ،حالتون چطوریاس خوبید ؟
بسیار خرسند شدیم با حضورتون جنابببببب🌸🌸
سلام
مبارک باشه لطف کنید شیرینی مارو بدین .
به به اقا علیرضا
حالتوون چطوریاس خوبید؟! کم پیداییدا

والا اختیار دارید ما کوچیک شماییم 😂ما باید از شوما شیرینی بگیریم نشدا😂😂😂
سلام
عالیم مثه همیشه الحمدلله
این مواقع شیرینی خوردنا و دادن ها سن ها تغییر می‌کنه 😅
البته مناسبت از طرف شوووماعه
خداراشکررر همیشه عالی باشید
نشـــــدا😂😂😂😄
ببینید مناسبت از من شیرینی از شوما😜😂😂😂
ممنون که دلیل پیدامیکنی تا شیرینی بگیرید .
خخخ
خواهش میکنم 😁😁والا اگه غیر از این بود باید تعجب میکردید😂😁
بالاخره با افتخار فراوون اصفهونیم 😂😂😂😂
😂😂
یادم نبود چک باکس افتخاراتت رو مطالعه کنم
عه وا
ببین چجور فراموشمون کردی بی وفا یادت نبود اصفهونی بودم 😂نچ نچ .
ولی جدا از شوخی دمت گرم😀😄الهی همیشه شاد وسلامت باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا