قالب رضا
تولدت مبارک نفسم :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

تولدت مبارک نفسم


 ★بهـارنوشــــت


یه اتفاق خوبی که میتونه تو زندگی هرکسی رخ بده پیداشدن یه دوسته
دوستی که بتونی اونقدری بهش اعتماد کنی و اونقدری باهاش راحت و صمیمی بشی که هروقت دلت گرفت باهاش دردودل کنی و اونم شنونده ی خوب دردودلات باشه،کسی بشه که بتونی بهش اونقدر اعتماد کنی که رازهای دلتو بهش بگی اونقدری بهش ایمان داشته باشی ومطمعن باشی ک مثله خودت رازهایی ک بهش میگیو تو دلش نگه میداره و مثله خودت یه گوشه از قلبش اون رازو قایم میکنه ویه قفل میزنه بهش 
یه دوستی که  با غمات پا به پات گریه کنه و با خوشحالیات خوشحال ترین بشه
یه دوستی که نتونه ناراحتیتو ببینه و هرکاری میکنه که بتونه مشکلتو حل کنه
یه دوستی که تو بدترین شرایط زندگیت تنها کسی ک یادت میاد بتونه ارومت کنه اونه واونم باکمال میل قبول کنه
یه دوستی که پا ب پات دیونه بازی دربیاره وکلی خاطره خوب باهم داشته باشید که هرلحظه از زندگی  یکی از خاطره ها یادت میادو لبخند به لبت میشونه
یه دوستی که یهویی اومد تو زندگیت که خودتم نفهمیدی چجوری شده جز یکی از عزیزترینات، شده مثله خواهرت

■ رفیقـــــــــم تولــــدت مبارک

خداراشکر میکنم که خدا یکی ازفرشته هاشو به زمین فرستاد
خداراشکد میکنم که تورو سرراه من قرار داد و شدی بهترین دوستم
خداراشکر میکنم ک هستی 
 


حس میکنم زیادی احساسی شد نفسی 😂من باید با خدا رودررو یه ملاقات داشته باشم بگم اخه خدای من این موجودو چرا افریدی مارو کچل کرد
اصلا بگم اخه خدا حالا افریدی چرا این مخلوقو باما اشنا کردی تو که میدونستی این دخترهمیشه کرم درونش فعاله نگفتی من مظومو مثله خودش میکنه
اخه من چه گناهی مرتکب شده بودم که شدی یکی از بهترینام
چه گناهی کردم که اصلا نفهمیدم چجور شدی رفیق فابم
اخه هیچکس به تو اعتماد نمیکنه من نفهمیدم چه وردی خوندی و فوت کردی به من در ب در که شدی کسی که میتونم همیشه و همه جا بهش اعتماد کنم. خداوکیلی بگو چه وردی خوندی 😢😂😂
آخه تو شفتالوو من اینهمه راز بهت گفتم بگو کی میخوای این رازرو فاش کنی من بدونم، من ک میدونم اینا تو گلوت گیر کردن لامصب😂😂
راستشو بگو چقد غیبت پششت سرم کردی ناگفته نماند من ک همش دارم از بدی هات برا همه میگم فک کنم دیگه همه بشناسنت خخخخخ ببین من چقد صادقم تو هم باهم صادق باش مرسی اه فقط زیادی صادق نشو چون فکرای بد درموردت میکنن میگن اینکه دختره پس چجوری اسمش صادقه؟😕😐😂
والا تولدتو به خودم تسلیت میگم 😂😂


نمیدونم چجوری،تولدتو تبریک بگمممممم فقط میگم مرسی که هستی خدابرام حفظت کنه ان شاالله
چشم بد از دوستی ما دورباشه ان شاالله
دوستیمون همیشه و تا ابد پایدار باشه
خدا هم همیشه منو برات نگه داره خخخخ بگو ان شـــــــاالله



تـــــــــــــولدت مبــــــــــــــارک عشــــــق تری و بســــــت ترین رفیقممم



يكشنبه ۱۲ خرداد ۹۸ , ۱۴:۳۹ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
تولدشون مبارک باشه
انشاالله دوستی تون پایدار باشه
در کنار خانواده و دوستانتون شاد و تندرست باشید :)
سلام
خیلی ممنونممم🌹🌹
سلام
سلاممم
يكشنبه ۱۲ خرداد ۹۸ , ۱۷:۴۲ ح م کامران نیرومند
♥مبارک باد این تولد پر هیجان! ♥
ممنونمم 😊🌹🌹🌹
سلام :)
مبارکه ان شاءالله
   سلام جناب قدح
 ممنون
مبارکه:)
ممنونن رازک جونی🌹
روز و روزگارتون به مراد ان شاءالله!
خیلی ممنونم
همچنین 🌷
جمعه ۲۴ خرداد ۹۸ , ۲۲:۴۷ آرمین جی اف ایکس
موفق باشین
پیش ما هم بیاین... :)
مچکرم همچنین
چشم چشم حتما🌷
مطب نمی زارید چرا!
حالتون خوبه؟
سلام بخاطر،کم کاری مارو ببخشید
انشاالله به زودی مطالب جدید میزارم دلمم واقعا تنگ شده ولی خب چه میشه کرد یکم سرم شلوغه
مچکرمممم مرسی که جویای احوال ما هستید بهترینااا🌺🌷❤
وبلاگ جذابی دارید.خوشحال میشم به وبلاگ منم بیایید و برام نظر بذارید.
سلام ممنونم از لطفتون اینجا با حضور شماودوستای پاتوقی جذاب میشه
باعثوافتخاره ک به وبلاگتون بیام چشم حتما ممنونم 😊
وبلاگ جذابی دارید.خوشحال میشم به وبلاگ منم بیایید و برام نظر بذارید.
ممنونم از لطفتون حتما میام🌷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا