قالب رضا
پاتوق نظرسنجـی :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

پاتوق نظرسنجـی

joooon!
خیلی دوست دارید انگار خخخخخ 
ایشالله برا شماهم اتفاق بیوفته خخخツ 

باحاله خخخخ

●__‌●

پس حالا ک باحاله انشالله براتون اتفاق بیوفته‌ツ 
خخخخخخ
زیاد اتفاق افتاده ، کسایی که برنج کاری کار کرده باشن 
می دونن این چیزا عادیه 
واییییییییی خخخخخخ 

 حس خیلی بدیه 
واااای خدا مرگت نده این چ پستی بود!!!!!!!!



یه بار تو هال نشسته بودم بعد فکر کردم موی سرم رو پیشونیمه نگو شاخکای اون بود پریدمو جیییییییییییییییییییییییییییییغ می کشیدم 
یه بار هم تو خوابگاه دانشجویی جلوی تخت رو زمین چهار زانو نشسته بودم یهو دیدم رو شلوارمه فقط میدونم با جیغ پریدم روی تخت 
خدا نیاره من وحشتناک می ترسم هم می ترسم هم چندشم میشه!
خخخخخ وایییییی  چه بد 

منم از سوسک یه خاطره بد دارم از اون وقت به بعد از سوسک متنفر شدم خخخخخ 
خخخخخخخخ حس قلقلک دارم
نمیرترسم از این حیونا تنها کارم اینه ک میگیرمش بدم میکشمش خخخخخخخخخخخخخخخخخ
مریمی خدایی سوسک خیلی چندشه وگرنه خودت منو میشناسی ک از حیونا نمترسم 
ولس سوسک ●_● خیلی خیلی چندشه خخخ
خخخخخخخخخ برا من چندشی نیس خخخخخخخخخخ
باوشه 
بزار ببیمت بهت نشون میدم خخخخخツ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا