قالب رضا
یلدا مبارک(۱۳۹۸) :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

یلدا مبارک(۱۳۹۸)

 سلام به دوستای گلم حال دلاتون چطوره؟عاقا یلداتووون مبارکا باشه 😁

این روزا با وجود فضاهای مجازی وتلفن همراه و..... (نا کفته نماند که گرونی هم منظورم هست😐😟) رفت وآمدا و دورهمیا و مهمونیا خیلی کم شده وقتی من بچه بودم یادمه همیشه مهمونی بودم مسافرت بودم ⁦☹️⁩البته نا گقته نماند که خداراشکر خانواده و اقوام من زیاد به بیرون رفتن واینا عادت داریم ولی خب بازم نسبت به قبل حس میکنم کمتر شده

خداراشکر میکنم که مناسبت هایی هست که باعث میشه ادم کنار اونایی که خیلی دوستشون داره و براشون خیلی ارزش قائلیم جشن بگیریم یه روزوکنار هم سپری کنیم

خیلی وقت ها فکر میکنم ما به وجود اومدیم این همه کار کنیم این همه غصه بخوریم این همه ناراحت بشیم یا هم دیگه رو ناراحت کنیم؟؟

خیلی وقتها حرفایی میزنیم بهم دیگه که خیلی دل میشکونیم یه وقتایی اونقدر لجباز و یه دنده میشیم که فکر میکنیم فقط حرف خودمون درسته به حرف طرف مقابل هیچ توجهی نمیکنیم

یه وقتایی خوبی های یه نفر ک دلی پر از محبت داره دل بزرگی داره رو به چشم یه احمق میبینم یا میگیم بهش طرف سادس 

چندوقت پیش داشتم فکر میکردم باخودم گفتم یعنی ماها انقدر پلیدی دیدیم انقدر بدی دیدیم که باعث شده ماهم مثله همونا بشیم طوری بشه که بگیم با هرکی مثله خودش رفتار بشه

داشتم فکر میکردم گفتم خوش بحال اونایی که همچنان تو دنیا همونقدر مهربون و همونقدر خوب موندن به حرف اونایی ک گفتن سادس یا احمقه گوش ندادن همچنان کار خودشونو کردن و مطمعنم کلی انرژی مثبت با خوبی کردناشون بهشون منتقل میشه اینجور میتونن قشنگی زندگیو ببینن

داشتم فکر میکردم ایا ماهایی ک منطقی فکر نمیکنیم یا یه طرفه قضاوت میکنیم یا کینه ای هستیم یا با هرکی مثله خودش رفتار میکنیم کار درستی میکنیم یا اونایی ک با قلب بزرگشون میگذرن با قلب سعی میکنن اتفاقات بد زندگی یا بدی هایی ک بهشون شده فراموش کنن و به زندگی همچنان خوب نگاه کنن

همینجور فکر میکردم که یهو بی دلیل خدا اومد تو ذهنم گفتم واقعا هر کسی یه دیدی از خدا داره یه اعتقادی به خدا داره حداقل میدونیم یه خدایی یه کسی وجود داشته ک ما ب وجود اومدیم با همه این حرفا بازم نادیده میگیریمش خیلی وقتا گله میکنیم خیلی وقتا بی تفاوت میشیم بهش ولی اون همچنان هست و همچنان ما بندشیم

گفتم من مگه در برابر خدا چی هستم؟حتی پرکاهم نیستم اون با اون عظمتش به بخشنده بودن معروفه من چی باشم ک بخوام کینه ای بشم بخوام زود قضاوت کنم من میگذرم فراموش میکنم و زندگیمو همونجور ک دوست دارم ادامه میدم

مگه من چقدر عمر میکنم؟مگه چقدر زندم ک بخوام از خوشیهام بگذرم

من باید حرفا و کارهای بقیه ک اذیتم میکنه بسپرم به خوده خدا اون بهتر از هرکسی و هرچیزی میتونه هم من و هم طرف مقابلمو قضاوت کنه

بحث من چیز دیگه ای بود ولی نا خواسته یه چیزای دیگه نوشته شد چه جوریاشو خودمم نمی دونم ولی نخواستم پاک کنم خواستم حرف دلمو حداقل تو وبلاگم نوشته باشم

خواستم بگم نزاریم برای کاری ک میتونیم الان انجامش بدیم یه روزی حسرت بخوریم

حتما به افرادی ک دوستشون دارید تو زندگیتون یا یه روزی واستون مهم بوده و واسش ارزش قائل بودید حتما سر بزنید نزارید دیر بشه 😊😊

 

آرزو میکنم شب یلداتون همونجوری باشه که همیشه ارزوشو داشتید وکنار اونایی که دوستشون دارید و داشتید باشید یلداتون مبارک دوستای گل پاتوقیم

(لطفا برای اونهایبم که از دستشون دادیم و دیگه تو این دنیا نیستن  تا کنارشون یلدا بگیریم با یه صلوات یا حمدوسوره یلدارو بهشون تبریک بگید)

# بهار نوشت

این کیلیپم تقدیم به دوستای پاتوقی گلم

 

 

 

مرسی عزیزم یلدا شما مبارک
یلدای توهم مبارررک  مهربون جانمممم😍😍😍😍😍
سلام
انشاءالله برای همه توفیق داشته باشه.

یلدایت مبارک ، تبریک تبریک
تبریک به همه‌ی اصفهان نصف جهان
مچکرممم دوست خوبم
یلدای خوبی داشته باشید
سلام
امشب یلداست ولی همه دیروز و پریروز پست گذاشتند و امشب یکجورایی بی رونق شد
موفق باشی بهار خانم
😀😀😂😂
یلدات مبارک بهار جون:)
سلامم قشنگمممم
مررسی مهربونم یلدای توهم مبارک ان شاالله کنار خانواده و بهترینات یلدای خوبی داشته باشی
سلام سلام
مبارک باشه مبارککککک 😍😍
سلاممم قشنگ جانم
مررررسی گل من
امتحانای میان ترممون تموم شد فقط عربی مونده و هنر ، فارسی رو ۲۰ شدم ریاضیییییی رو ۱۹.۵ شدمممم خیلی خوشحالمممممم 😍😍 اون یکی هارو هنوز ندارن بهمون
عزیزدلممم ان شاالله همیشه همینجوری شاد ببینمت
منم خیلی خوشحالم واست که نتیجه ی تلاش هاتو دیدی خداراشکررر
ان شاالاه شاهد موفقیت های دیگه ات هم باشم ملیکا جانم 😍😍😍
دیره ولی یلدات مبارک :)
ممنانم دیر بودن تبریک هم قشنگی خودشو داره 😁😁😁
دوشنبه ۲ دی ۹۸ , ۱۲:۵۰ محمدرضا حمیدیان پور
:)
😁🌹🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا