قالب رضا
بهارنوشت :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

بهارنوشت

سلام دوستای پاتوقیه خودم
حال دلتون چطوره؟
اومدم بگم رفیقای من نکنه تو این روزای پرتنش و پر از خبرای بد ،خودتونو نادیده بگیرید و فراموش کنید
اومدم بگم رفیقای خوبم این روزا با این حجم خبرای تلخی که میشنویم نکنه دنیارو زشت ببینید و چشماتونو روی قشنگی دنیا ببندید
نکنه خدای مهربونو فراموش کنید
و
.
.
.

این روزا میدونم ،درک میکنم،میفهمم که حال دلامون خوب نیست ،ولی بیاید با قشنگی های کوچیک دنیا هم خوشحال بشیم ،سعی کنیم از خبرای تلخ و بد کمی دوری کنیم ،اصلااا نمیگم نادیده بگیریم ،ولی وقت  بیشتری بزاریم برای بهترشدن روانمون ، این روزا کمی آرامش نیاز داریم ،کمی آسودگی خیال ، روزی بدون غم ،و چشمی امیدوار برای دیدن تک تک قشنگی ها و نعمت های خدا.

این روزا هم میگذره بیاید تلاش کنیم این روزای سخت بیشتر هوای خودمونو داشته باشیم
تو این روزای سخت سعی کنیم انسان بهتری باشیم ،مهربون باشیم و دل نشکنیم
سعی کنیم بیشتر لبخند بزنیم
بیاید یاد بگیریم تو روزای سخت حال خودمونو اطرافیانمونو خوب کنیم

خواستم بگم خیلی ارزشمندید برام حواستون به خودتون باشه

خواستم یادآوری کنم یه نفر هست که همیشه حواسش بهت هست ، جوری که تا وقتی  نخواد برگ از درخت نمیوفته پس هر مشکلی داری فقط توکل کن به خودش مطمعن باش صلاحتو بهتر میدونه...


خیلی دوستتون دارم (بهار)

 

#بهارنوشت

#پاتوق_همه

#پاتوق_دوستان

 

 

سلام. سلام.سلام... .:).
چه تابلو و متن زیبایی،وکلا پست قشنگی؛).👌😄🌻☀🌈
خبری ازتان نیست!؟😀😅🌻☀🌈...‌ .:).
سلاممممم😁خوبید؟
ممنون ازتون لطف دارید شما همیشه🌹
به بزرگی خودتون نبودمو ببخشید
خیلی دلتنگ دوستای ماتوقی بودم دیگه امشب خداراشکر تونستم بیام حداقل این حجم از دلتنگیم کم بشه
خوشحالمان کردید،امیدوارم دوباره همین فرمان،ادامه بدید!... .:).😄🙆🌼
ممنونم 🌹خیلی دوست دارم مثله قبل حضور فعال و همیشگی داشته باشم 
اگه زمان داشته باشم حتممما باعث خوشحالیمه که دوستای پاتوقیمو بیشتر ببینم و دنبالشون کنم🌹🌹🌹
من لبخند میزنم :)
بخندید همیشه🌹

البته مرسی بابت وبلاگ خوبت که همیشه مطالب خوب و خنده دار میزاری عالیه واقعا😁
ممنونم :)))))))))))))
بهت اشتراک یک ساله رایگان میدم قشنگ از اشتراکت استفاده کن
آخ جون قبوله 😁😁😁نمیشه بیشتر از یکسال باشه؟؟؟
سللام
خوبی
چه خوب که برگشتی
چند روز پیش اومدم وبلاگت و خیلی غمگین بود که نیستی و خیلی وقته پست نذاشتی
نذار چراغ پاتوق خاموش بمونه🎀❤❤
سلام قشنگ من
خیلی دلتنگتون میشم خیلییی
ولی واقعا نمیدونم روزا چجور میگذره 
دورت بگردم من چشم سعی میکنم هم من هم نفس بیشتر بیایم
خیلی دوستت دارم مهربونمممم 😍😍😍
متن رو هم خیلی دوست داشتم
ان شاءالله برای هممون بهترینا رقم بخوره❤❤❤
ای جان دلم ماه من😍

خیلی دوست دارم خوشحال ببینمتا
کارهای دنیای واقعی مهمتره. فدای سرتون که نبودید مهم اینه زندگیتون خوب پیش بره❤❤❤
ولی ان شاءالله که بتونیم بیشتر ببینیمتون😘😍
عزیزمی مهربونم
من سعی میکنم بیشتر بیام 😍😍😍
الهی که همه زندگی اونجوری که دوست دارن و براشون بهتره پیش بره 😍😍😍
باشه دوساله
خیلی خوبه😁ممنون از این لطف بزرگت😂
اصلا سخت نیست.
من غرق خواب غفلتم. شناور بر رود خروشان زندگی.
الهی همیشه حال دلتون شاد باش و لبتون خندون و زندگیتون سرشار از آرامش
سلام و عرض ادب

مطالب مفید و جذابی دارید

ممنون میشم از سایت ما هم دیدن فرمایید

سایت نوای غم

navayegham.com
سلام حتمااا
خودمون و عشق است
😍😍😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا