قالب رضا
دل نوشته پاتوق :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

دل نوشته پاتوق

آیا به شتر نگاه نمی کنند که چگونه آفریده شده؟و به آسمان که چطور برافراشته شده؟و به کوهها که چگونه برپا داشته شده؟و به زمین که چگونه گسترده شده است؟                                                     غاشیه/17-20


ما یک باغچه کوچک داریم که توی آن یک درخت انار است.هرروز نگاهش می کنم و به او فکر میکنم.به ریشه هایش فکر میکنم که تا کجاها رفته و چه کار میکند.فکر میکنم آیا درخت برای بزرگ شدنش درد میکشد؟

هروقت برگهایش می ریزد توی دلم می گویم:"دیگر تمام شد مرد" اما هرسال خدایا.تو دوباره برگهای تازه به درخت انارمان می دهی و جوانه توی دستهایش می گذاری.شب می خوابم و صبح میبینم گل داده است.گل های قرمز قرمز.ذوق میکنم و میگویم:"خدایا تو معرکه ای!"

گل های قرمز که انار میشود.من همینطور می مانم که اخر چطوری؟خدایا! اخر تو چطوری از هیچ چیز همه چیز درست میکنی.

کنار باغچه می نشینم یک مشت خاک برمیدارم و میگویم:آخر قرمزی انار از کجای این خاک در می آید؟ شیرینی و قیافه ی قشنگش از کجا؟ "یک خاک و این همه رنگ.این همه بو.این همه طعم!"

خدایا به یادت می افتم.حتی با دیدن دانه های سرخ انار.

بار دیگر چشم باز کن و نگاه کن                (ملک/4)


خیلی وقت ها خدا ادمها را دعوت میکند به نگاه کردن. ولی حیف که ادمها.خوب نگاه کردن را بلد نیستن ما ذوق زده نمیشویم.تعجب نمی کنیم و اصلا حواسمان نیست که خدا همین جاهاست.توی همین باغچه.لای همین ابرها.روی همینثانیه ها.چشمهای ما به همه چیز عادت کرده اند به همه چیز.


نامه های خط خطی عرفان نظراهاری


*پاتوق همــــــــــه

*پاتوق دوستان

*پاتوق کده

#www.otaghetarikk.blog.irپرواز با خدا





دفیقا!

چه زیبا نوشته شده! :)
فدات اوهوم معرکس خانوم نظر اهاری
مرسی عزیزم از حضورت
جمعه ۲ تیر ۹۶ , ۱۲:۴۰ سام نجفی نیا
عالی بود
ممنون از شما دوست همیشگی پاتوق
وایییی عالی بود نفسی حتما باید بزم کتابشوو بخرممم
خخخخخخخ ای جونم فداتبشم من دوستیم 
نمیخواد بخری خودم میدم بهت من ی ده باری خوندمش خخخخخ
جمعه ۲ تیر ۹۶ , ۱۳:۱۵ علیـ ــر ضــا
خیلی مفید بود .
ممنونم :)
قشنگ بود این پست. دوسش داشتم. :)
فدات عزیزم خوشحالم دوست داشتی خانومی:)
آرامش بخش بود برام :)
فدات خدارشکر عزیزم:)
نوشته های ایشون زیباست واقعا
ممنون
اوهوم واقعا
خواهش میکنم عزیزم ممنونم از حضور گرمت عزیزم
توکلم به خدا بوده ولی نمیدونم کی میتونم جواب این توکل رو ببینم:(
هیچ کار خدا بی حکمت نیس...
حتماجواب توکلاتو می بینی فقط هیچ وقت هیچ وقت از رحمت خدا ناامید نشو چون اینده ی مارو فقط خدا میدونه و بس..پس ناامید نشو ایشالا زود ب اون چیزی ک میخوایی می رسی
ممنونم ب پاتوق خودتون سر زدین
آفرین!
ای کاش همه اهل تعقل و تفکر بودند
اوهوم ای کاش..
ممنونم از حضورتون دوست عزیز:)
متن قشنگی بود.
امیدوارم به اون چیزی که میخوام برسم و شما هم همینطور
الان که حالم خوبه.
ممنون.
بازم سر بزنین.ما هم سری میزنیم!
ممنونم خوشحالم دوست داشتین
ایشالا
خدارشکر
حتما سر میزنیم 
ممنون از حضور شما
عالی
فدات
دیشب از نسیمی لای چمن ها می پیچید فهمیدم خدا هست به همین سادگی
عالی بود
ممنون عزیزم
متن بسیار عالی☺
ممنونم دوست خوب پاتوق:) 
خوشحالم دوست داشتین
شنبه ۳ تیر ۹۶ , ۰۵:۰۶ من الله التوفیق
چه متن عالی‌ای ....
ممنونم چشماتون قشنگ میبینه
مرسی از حضور گرمتون دوست عزیز :)
شنبه ۳ تیر ۹۶ , ۰۸:۴۷ مریــــ ـــــم
ینی واقعا ما خوب نگاه کردنو بلد نیستیم؟؟
همه ک ن ولی بعضی از ماها بله من خودم ب شخصه
ممنونم دوست عزیز از حضورت
بله خدا در ذره ذره این دنیا از وجود خودش برای نشونه گذاشته.فقط کافیه کمی چشممونو باز کنیم
اوهوم صدرصد
ممنونم :)
چه‍ جآلب و مفید 😎😊😘
عیدتون و عید همه مبارک:)
عیدشماهم مبارکツ
شنبه ۱۰ تیر ۹۶ , ۱۴:۲۵ ϻιss мσнαммα∂ι
سلام وبتون فالو شد اگر مایل بودید وب منم دنبال کنید
ممنونم دوست پاتوقی  شما قبلافالو شدیدツ
عالی من از این به بعد خدارو پیش خودم حس میکنم
بهترینا نصیبتون🌹و زندگیتون پر از یاد خدا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا