قالب رضا
بهار عزیزم تولدت مبارکـــــ :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

بهار عزیزم تولدت مبارکـــــ

چشمانت را باز کردی و دنیا غرق نگاه زیبایت شد....


زیبایی های دنیا از آمدن تو پیدا شد ، روزها گذشت و چهره زیبایت در آسمان دلم آفتابی شد....


دریای زندگی به داشتن مرواریدی مثل تو می نازد ....

 

 همه زیبایی های دنیا با آمدن تو می آید و اینگونه زندگی با تو زیبا میشود ...

 

 اینگونه چشمانم با دیدن یکی مثل تو عاشق میشود....


و امروز روز میلاد دوباره تو است ، در این هوای ابری نیز خورشید در لابه لای ابرها به انتظار دیدن تو  است...

.

 

و این لحظه قشنگترین ساعت دنیاست،واین ماه درخشان ترین ماه دنیاست که تورا درون 

!...تصویر.نورانی اش میبیند


آمدی به دنیا و دنیا مات و مبهوت به تو مینگرد ، همه جا را سکوت فرا گرفته تا خدا صدای تو را

بشنود...


صدای دلنشین تو در لحظه شکفتنت ، عطر حضورت فرا گرفته همه زمین را...


تو یک رویایی که حقیقت داشتنت معرکه است ، داشتن یکی مثل تو معجزه است ،امروز روز میلاد دوباره تو است و من خیلی خوشبختم از اینکه مال منی...


جز این احساسات چیزی در دلم نمانده ، این هدیه تا آخر عمرم در دلم مانده که دوستت دارم و قلبت این شعر عاشقانه را تا آخرش خوانده...

 
شعری با عطر احساست ، به لطافت دستانت، به زیبایی چشمانت ، هدیه من به تو در روز میلادت...


تویی قطره بارانم که گلستان کرده ای باغ وجودم را.....

 

 و امروز یک روز مقدس است که مدتها به انتظار آمدنش نشستم....


عشق من منتظرم بیایی تا عاشقانه تو را در آغوش بگیرم و بفشارم تو را ، تا بگویم خیلی دوستت دارم و بگیرم دستانت را ، تا بگویم...

 

تا ابد مال منی و ببوسم لبهایت را ، تا احساسم را به تو هدیه دهم و تبریک بگویم روز تولدت را….

 

 تولدت مبارک عشق من

 

بهار جونم فرشته ی من زمینی شدنت مبارکــــــ

 


بهترین هارو برات آرزو دارم دوست عزییییزم.



نتیجه تصویری برای عکس تولدت مبارک عشقم

 

نتیجه تصویری برای عکس تولدت مبارک عشقم


تولدت مبارک




پاتوق همـــــــــــــــــــه

پاتوق دوستــــــــــــان

اتاق تاریـــــــــــکــــــــــ

پاتوق کـــــــــــــــــــده

www.otaghetarikk.blog.ir

تبریک !
ممنونم دوست عزیز
تولدت مبارک بهار
خیلی خیلی ممنووونمممم دوست  عزیزツ
تولد تولد تولدت مبارک بهار عزیز قبلا هم تبریک گفتم بازم بهت تبریک میگم ایشالا 120 ساله شی :))))))))))))))))))
فدای تو رویا جووونمممم دوست گلممم  ممنونممممم ‌‌♥♡♥ツ
مباااااااااااااااااااااارکه👏👏👏👏👏👏
تولد تولد تولدتتتتتتت مبارکه😊 👏👏👏👏
مرسی فافا جونی دوست جونممممツ♥
دوشنبه ۹ مرداد ۹۶ , ۰۰:۱۰ علیرضا امیدیان نسب
تولدت مبارک
انشاءالله به هرچی ارزو داری برسی
تشکرررر ツ
دست جییییییغ هوراااااااااا
تولدت مبارک اجی بهار
ایشالا همیشه سلامت باشیو خوشبخت
مرسی عزیزکممممم  خواهری گلمممم♥♥
مووووووووبارکاااااااااا
مرررسی مریم جووونی‌
دوشنبه ۹ مرداد ۹۶ , ۰۹:۱۵ ما جــــــــღــــــدہツ
مباااااااااااااااااااااارکه
مچکررررمممツ

جیییییییییییییعع
واییییییی چه سوپرایزی کردد منووو
ممنونم از همگییییی خیلی مرررررسی
وای نفسیمممم مرسی قربونت برم دوست جونیممممممممممممم
الهی من فدای تو بشم خوشگلم
قابل تورو نداش کار خاصی نکردم
قربونت برم من عزیزم ارزش تو خیلی بیشتر اینه بهارقشنگم
تبریک خانوم بهار:)
خیلی ممنونمممم عزیزمم
تولدش مبارک :)
ممنونمممم 
تولدشون مبارک باشه انشالله :)
خیلی ممنووونمممم

موبارکااااا 😌
ممنونمممم دوست عزیز
موبارکه
هووووو هووو
مررررررسسی عزیزمممم
تولدش مبارککککک
اینم هدیه من ولی با پول خودت خخخخخ👗👠💄👒👜👛👝🎒📓

🎆🎆🎈🎈🎊🎊🎉🎇
مرررسی ارام گلی خخخخخخ
تبریک
ممنونم دوست عزیز
تبریک
ممنونمممم از شما دوست عزیز پاتوق
تبریک میگم.
حالا کیکی شیرینی چیزی؟زشت نیست؟؟؟خخخ
مرسی دوست عزیز
بهار خودش شیرینیه برا خودش خخخخخ
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۹۶ , ۱۴:۲۳ 😂😘یگانـღـه😊😍 jb
منم حشودیم شد😂
ای جووونمممم خخخخ
توام تاریخ تولدتو بگو یگانه جون برات تولد بگیریم عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا