قالب رضا
پاییز😍❤ :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

پاییز😍❤

پاییز، این فصل زیبای سال

با غربتش آمده است
 

امروز برگی به زمین افتاد

و هرگز به شاخه برنگشت
 

وقتی دست‌های زرد برگ

به امید یافتن پناهگاهی

در آسمان خواب شاخه را می‌دید

درخت مرده بود

آری شروع راه پاییز است

 

💚💚💚به گفته یhomelyجونم شعر زیبا از پویا جمشیدی هست

 

 

 
 
 

#توصیه میکنم کیلیپ رو ببینید من ک خودم عاشق کیلیپه شدم😍😆کیلیپ ودکلمه کاری از مرتضی خادم 

#اسم شاعر شعری که تو مطلب نوشتم رو ننوشته بودن و متاسفانه نمیدونستم که بنویسم اگه کسی میدونست لطفا بگه تا اسم شاعر شعرزیبای بالارو حتما اضافه کنم❤

 

و در آخر پاییزی سرشار از دلخوشی وشادی و موفقیت، پاییزی سرشار از حس های ناب دوست داشتن و عاشقی و لبریز از خنده هایی از ته دل و پاییزی دور از غم ودل گرفتی برای دوستای گل پاتوقی خواستارم

  دلهاتون بهاری وپاییزتون مبارک 😍😍😍❤❤ ( الکی الکی چه جمله باحال وقشنگی نوشتما😆😆)

 

#پاتوق همه

#پاتوق دوستان

#پاتوقکده

#اتاق تاریکک

❤www.otaghetarikk.blog.ir

 

 

 

 

کلیپش قشنگ بود
پویا جمشیدیه

خیلی ادبی شدا... ولی قشنگ بود
سلامم عزیزم ممنون
عه شاعرش پویا جمشیدیه مطمعنی؟مرررسی ک گفتی خواهری حتما ویرایش میزنم مینویسم

اره دیدی چه جمله ای نوشتم 😅😅ادبی تر از این جمله اصلا مگه داریم مگه میشه 😂تنکس خواهری❤❤
قشنگ
ممنونمممم نگاهتون قشنگه شوما🌷🌷😆
چه بی ادب شدما سلام یادم رفت
سلامـــ
آره... کاری نکردم که😉

😂😂 فدات😍
تو همه جوره با سلام بی سلام  عشقی خواهرییی

مهربونمییی😍😍😍😍
کلیپ قشنگی بود😍
پاییز توهم مبااااارک عزیزممم امیدوارم پاییز نابی داشته باشی پراز حس خوب😘❤
قشنگ نگاه خودته عزیزدلمممم

مرسی فداتشممم همچنیننن 😍😍😘❤
عاخییی...:)
کلیپش رو دوست داشتم:)
ممنونم عزیزدلممم
اره منم کیلیپشو خیلی دوس داشتممم
سرد میشه هوا :(
خوبه ک 😆😆بارون برف
امیدوارم امسال بلاهای طبیعی تو کشورمون رخ نده از جمله سیل و زلزله که باعث ناراحتی بشه ن فقط تو کشورمون تو هیج جای دنیا این بلاها رخ نده و هیچکسو ناراحت نکنه 😓نمیدونم چرا بانظرتون یاد پارسال و دوسال میش ک سیل وزلزله اومد افتادم
پاییز خیلی خوبه ایشالا هواتون مثل هوای پاییز دو نفره باشه
اره پاییز عاولیییه
همچنین  دوست عزیز🌷🌷🤗🤗
ممنون از سایتتون
عاالیه
----------------------
ادرس وبسایت من هم هست
http://piyazshop.ir
عالی نگاهتونه ممنون که به پاتوق خودتون میاید 🌷🌷
سلام دوست عزیز اینجانب شمارا دنبال میکنم . . . از مطالب لذت بردم . . . لطفا شما هم من را دنبال کنید
وعلیکم السلام دوست من 😆😆چشم چشم با کمال میل مرسی از اینکع قابل دونستید وپاتوق خودتون رو دنبال کردید تشکرر

سلام دوست عزیز /وب خوبی داری خوشحال میشیم در سایت تفریحی عضو بشی و مطالب ارزشمندت رو با دیگر کاربران به اشتراک بگذاری و در گروه ها به تبادل افکار ومتن به پردازی /منتظر حضور شما در جمع خودمان هستیم
سلام  تشکر از لطفتتون
خیلی دوست دارم ولی متاسفانه زیاد وقت نمیکنم ولی عضو میشم و هر موقع ک تونستم حتما تو بحثا شرکت میکنم ممنون ک منو قابل دونستید و به سایتتون دعوت کردید🌷🌷🌷
سلام سایت خوبی دارید ممنون میشم سایت مارو هم لینک کنید

http://98fan.blog.ir/
سلام دوست عزیز با کمال میل من با لینک متقابل موافقم
من شمارو لینک میکنم شما هم منو لینک کنید تو وبلاگ زیباتون  تشکر🌷😁
سلام هم لینک شدید هم وبلاگ شمارودنبال مکنم شماهم لینک کنید ممنون
دوست عزیز شما قبلا لینک شدید تشکر از لطفتتون🌷🌷
اگه ممکنه مارو باعنوان سایت تفریحی لینک کنید ممنون
چشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا