قالب رضا
آموختـــــــــه ام :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

آموختـــــــــه ام

من آموخته ام ساده ترین راه برای شاد بودن، دست کشیدن از گلایه است.  


 من آموخته ام تشویق یک آموزگار خوب، می تواند زندگی شاگردانش را دگرگون کند.


 من آموخته ام افراد خوش بین نسبت به افراد بدبین عمر طولانی تری دارند. 


من آموخته ام نفرت مانند اسید، ظرفی که در آن قرار دارد را از بین می برد. 


من آموخته ام بدن برای شفا دادن خود توانایی عجیبی دارد، فقط باید با کلمات مثبت با آن صحبت کرد.


 من آموخته ام  اگر می خواهم خوشحال باشم، باید سعی کنم دل دیگران را شاد کنم.


 من آموخته ام وقتی مثبت فکر می کنم، شادتر هستم و افکار مهرورزانه در سر می پرورانم.


 و سرانجام اینکه من آموخته ام  "با خدا همه چیز ممکن است"



اول از همه سلام ب دوستای عزیز خودم

دوم اینک من واقعا معذرت میخام ک زود ب زود نمیایمو ب وبلاگای قشنگتون سر نمیزنم واقعا درگیرم انشالله جبران میکنم

ممنون از همتون 



*اتاق تاریکــــــــــ

*پاتوق دوستـــــــــان

*پاتوق کــــــــــده


*www.otaghetarikk.blog.ir

:)
اشکالی نداره :))
ممنون دوست من
يكشنبه ۷ مرداد ۹۷ , ۱۰:۵۶ .. مــَـمــَّـد ..
انرژی مثبت با حالی بهم دادی!
بابا این حرفا چیه... ایشالا هر چه سریعتر سرتون خلوت شه و بیاید پیش ما!
چقدر خوب خوشحالم
مرسی از لطف فراوانت 
تنها کسی که از دو سال پیش ک وبلاگ نویسی رو شروع کردم مونده تویی
بقیه یا رفتن یا میخوان برن یا هم ی بار رفتن بزور برگردوندیمشون
...
زیبا بود
...
راعت باشه
هر وخ وخت کردی شر بزن
واقعا منو بهار همیشه هستیم مگ میشه شما بیانیای عزیزو ول کرد اصن مگ داریم؟
ممنون زیبا خوندید
حتما مممنون دوستم
بسیاردرست....
ممنونم
بسیار لطف دارید
:)) موفق باشید
ممنون هانی عزیزم
سلام نفسی :)
سلام ارام جونممممم
چطوری بانو؟
قشیدی خوشم گلدی
ممنونم لطف داری
مرسی از حضورت دوست عزیز🌷😊
عالی بود
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا