قالب رضا
کـــــــــــنـــــــــکـــــــــور :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

کـــــــــــنـــــــــکـــــــــور

رونالدو



کنکور


سلااااااااااام به همه ی دوستان گلمم

حالتون چطوره؟

حال دلتون چطوره؟

تابستون خوش میگذره؟

دلم واستون تنگ شده بود

**خب اول از همه تبریک بگم حذف شدن با قدرت تیم عزیزمون که سنگ تمام گذاشتن ولی خب شانس باشون همراه نبود ولی این چیزی از ارزش های ما کم نمیکنه خخخ


**جونم براتون بگه که پس فردا کنکوووووره

استرس دارم فراواااان 

از شما دوستای خوبم میخام که هم برا من هم برا بهار عزیزم خییییییلی دعا کنید 

نیازمند دعای تک تک شماییم


انشالله که بعد کنکور میایمو میترکونیم و از خجالت تک تک شما عزیزان در میایم


دعا یادتون نره فعلا عزیزان بیان



ایشالا :)
انشالله
ممنونم ارام جونم
من فردا خلاص میشم. دلت بسوزه 😂😂
دلت بسوزه من ی روز بیشتر استرس میکشم خخخ
موفق باشی دوستم
چهارشنبه ۶ تیر ۹۷ , ۱۸:۳۵ ح م کامران نیرومند
پیروز و موفق باشید و انشاالله رتبه تک رقمی نصیب شما خوبان شود
ممنونمممممممممممم دوست عزیز
انشالله

موفق باشین هر دوتون :))
ممنون امیر
انشالله توام سال دیگ بهترین ها برات رقم بخوره
انشاءالله موفق باشی گلم :))
ممنون هانی عزیزمممم
اگه خوب خونده باشی انشاءالله موفق می شی و به اون رشته و دانشگاه مورد علاقه ات می رسی.
خوب ک خوندیم
انشالله ممنون دوست عزیز
جالبش اینجا بود که من اصا استرس نداشتم
ای جانممم
این عااالیه و یکی از رمز های موفقیه من امروز استرسم کمتر شده ولی خب هنوز هست

شنبه ۹ تیر ۹۷ , ۱۴:۳۷ اقای رمانتیک
من موقع کنکور خیلی ریلکس بودم
خیییییلیم عالی اقای رمانتیک
به وبلاگ من م سر بزنید
سلااام
حتماااا
سلام عزیزم وب زیبایی داری
سلاممم
ممنون عزیزم لطف داری
مرسی ک ب پاتوق خودت اومدی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا