قالب رضا
روانشناسی :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

روانشناسی

متنی زیبا از فروید پدر روان شناسی دنیا...


وقتى می شود دقایق عمرت را با آدم هاى خوب بگذرانى، چرا باید لحظه هایت را صرف آدم هایى کنى که با دل هاى کوچکشان مدام درگیر حسادت ها و کینه ورزى هاى بچه گانه اند ...

یا مدام براى نبودنت... 

براى خط زدنت تلاش مى کنند؟...


نه! همیشه جنگیدن خوب نیست!...

من همیشه جنگیده ام تا چیزى را عوض کنم...

اما این روزها فهمیده ام که با آدم هاى کوته نظر نباید جنگید...

فهمیده ام براى اثبات دوست داشتن نباید جنگید... 

براى به دست آوردن دل آدم ها نباید جنگید...

براى اثبات خوب بودن نباید جنگید...

 

این روزها نسخه فاصله گرفتن را مى پیچم براى هر کسى که رنجم مى دهد...

از آدم هایى که زیاد دروغ مى گویند...

فاصله می گیرم...

از آدم هایى که زیاد ظلم می کنند...

 فاصله می گیرم... 

از آدم هایى که حرمتم را نگه نمی دارند...

 فاصله می گیرم...


با حقارت برخى آدم ها و دل هایشان نباید جنگید...

باید نادیده شان گرفت ...

و گذشت ...

و بخشیدشان...

نه براى این که مستحق بخشش اند...

براى این که من مستحق آرامشم...


دقیقا همینطوره:)
برای کسایی که ارزش ندارن نباید جنگید....
اوهوممم
ممنون عزیزم از حضور گرمت
براى اینکه من مستحق آرامشم
این جمله رو یادم میمونه
جمله ی قشنگیه
مرسی مهربونم ک با بازدیدت دلگرمی میدی ب منو بهار
سلام دوست عزیز
من تازه وبلاگ زدم که درباره بازیه
البته هنوز آنچنان شروع به کار نکردم
فقط یک سوالی داشتم که ممنون میشم جواب بدید
اون هم اینکه چطوری قالب وبلاگ خودتون رو گذاشتید؟
من هم میخواستم یک قالب بسازم یا بزارم(نمیخواستم از مال خود بلاگ استفاده کنم چون مناسب موضوع من قالبی وجود نداشت)اما نتونستم
ممنون میشم پاسخ بدید :)))
سلام عزیزم
مبارکت باشه
خب از قالب رضا ب اقا رضا گفتیم برامون درست کرد

خیلی عالی بود دمتون گرم
عالی خوندید
ممنون از لطفتون
سلام، راستی زیگموند فروید را دوست نداشتم بشناسم و نمی خواهم بشناسم،
ولی علی ابن ابیطالب را همیشه دوست داشتم بشناسم و بدانم که ایشان چرا در یکی دو روز آخر عمرشان به اطرافیانش می گفتند: الله اللهبنظم امورکم ( بپایید در کارهای زندگی نظم داشته باشید...) و
فروید یه هر جاییه
خواهر خوبم مبادا اسیر فرویدیسم بشیم، اینها گاهی حرف حق میزنند که اراده باطل داشتند
اوهوم حتما
ممنون از شما
عالیه،موافقم ،من وقتی به این نتیجه رسیدم که باید برای بعضی ها زمانم رو صرف نکنم که خیلی دیرشده بود😊
فدات عزیزم لطف داری
اشکاای نداره ماهیو هروقت از اب بگیری تازس
حداقل نکته مثبتش اینه ک دیگ این کارو نمیکنی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا