قالب رضا
یه گفت و گوی قدیمی :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

یه گفت و گوی قدیمی

      اول از همه اسم خدا را و میارم ک تو هیجای زندگیم منو تنها نزاشته و همیشه دستمو گرفته یه تشکر حسابی کنم ک من واقعا بنده ی خوبی نیستم واسش ولی اون واسم همیشه بهترین بوده 

                 ممنونم خدای من 

  

سلام به همه دوستای گلم

 مرسی ازدوست عزیزم که در این چالشش منو دعوت کردツ

 

 خب راستش پاتوق همه [اتاق تاریکک] اولین وبلاگیه ک من زدم 


 دلیل اینکه اسمشو اتاق تاریک گذاشتم خیلیا از من پرسیدن ولی واقعا دلیل خاصی نداشت خودمم نمی دونم چرا این اسمو انتخاب کردم خخخ 

 ولی اهنگ اتاق تاریک اقای محمدمیرزاده رو بی دلیل دوسش دارم و گوشش میدم ●_●بگذریم از اینکه خیلیا بهم گفتن این دیگه چه اهنگیه گوش میدی


خب بگم براتون ک ....

 من از وبلاگ هیچی سر در نمیوردم و هیچی بلد نبودم خخخخ

 

خیلیا بهم کمک کردن برای این وبلاگ 

 اولین کسی ک منو تشویق کرد برای وبلاگ یه نفر بودツ ک ازش واقعا ممنونم 

یادش بخیر وقتی بهشون خبر دادم ک بیان وبلاگ زدم گفتن چرا بیان اونجا امکاناتش کم هست خخخ ک بازم نمی دونستم منظورشون از امکانات چی هست ولی الان متوجه شدم و اصلا از اینکه تو بیان وبلاگ زدم پشمون نیستم چون واقعا یه مکانیه ک وصف نشدنیه با دوستایی ک بهترینن و هرگز پشیمان نخواهم شد از اینکه بیانی هستمツ 

 

وقتی وبلاگ زدم سردرگم بودم نمی دونستم اصلا چیکار باید بکنم ولی خب دوستان خیلی بهم کمک کردم جا داره همینجا یه تشکررر خیلی خیلی زیاد از یه نفر ک واقعا خیلی کمکم کردن کنم اقای سام نجفی نیا ک اسم وبلاگ قشنگشون بن بست اردیبهشت هست 

واقعا منو کمک کردن و اولین کسی بودن ک منو راهنمایی کردن 


خیلی بودن دوستایی ک تو این حرفه خیلی خیلی ماهر تر و خبره تر بودن و دست منو گرفتن و من هنوز ک هنوزه هیچی بلد نیستم خخخخخ

فعلا من باید شاگردی کنم 


دوستایی همیشگی ک اگه بخوام نام ببرم و خوبیاشونو بگم بازم فرصت نمیشه خخخخخ 


بهترین دوستم نفس: نفس واقعا بهترینه اصلا اونقدر خوبه ک نمیدونم چجوری وصفش کنم حتما اونایی ک میشناسنش میدونن چی میگم میخواستم یکی تو وبلاگ کمک کنه پس کی بهتر از نفس؟ نفس همیشه و همشیه با من بوده وتنهام نزاشته بگذریم از اینکه من چقدر اذیتش کردم ;-) نفسی خیلی ماهه ببخش منو عزیزدلم خخخخ

 

یادم میاد یه روز تو وبلاگ از همون لوگو ها گذاشته بودم یه نفر از لوگو ها ناراضی بودن ماهم لوگو رو برداشتیم ツ به جای اون یه لوگوی جدید ساختم ما از انتقادا ناراحت نمیشیم بلکه خوشحال میشیم ツ 


اوووم دیگه چی بگمممم؟؟!!


 اوه اوه داشت یادم میرفت 

برا قالب وبلاگ اقا رضا رو خیلی اذیت کردم امیدوارم منو حلال کنه خخخخخ چون از قالبم هیچی سر در نمیوردم 

 

عاقا یه کلمه من کلا خنگم خخخخخخخ

 دوراز جونتون و دوراز جونم:-P 

ولی خو چه کنم بلد نیستم دیگه 

 

اگه سوال داشتید بپرسید 

با کمال میل جواب میدم 



وای بهار
کلی خندیدم از دستت مخصوصن اونجاش که نوشتی اقا یه کلمه من کلن خنگم :-D

دوستیت با نفس پایدار :-)

چجوری با نفس اشنا شدی؟
تو مدرسه ی هم هستین(بودین) ؟
ای جانم همیشه بخندی عزیزدلم 
 

دوستی من و نفس مجازی بود ولی به واقعیت  پیوست ツ اصلا  دوستیمون نمونه است باورت نمیشه خخخ
 

فدای تو مهربونم ツ کلا من دوستای خوب زیاد دارم یکیش مثله خودت 
‎;)‎
خوب بود خوشمان آمد.
ای جان مرسی عزیزدلم
سلام

حالتون خوب

دلتون شاد
سلامツ 
 همچنینツ

سلام . لطفا در صورت تمایل منو با عنوان " دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه " لینک کنین و خبرشو بدین تا منم خیلی سریع شما رو با هر عنوانی که دوست داشتین لینکتون کنم . اینجوری بازدید هردومون بالاتر میره . ممنون .
سلام دوست عزیز با کمال میل شمارا لینک میکنم 
شما هم مارو لینک کنید
موفق و پیروز و شاد باشید

ای جانممم
بابا بهارونم زیادی درموردم اغراق کردی عزیزدلم
خودت یدونه ای ک منو خوب میبینی
از همینجا اعلام میکنم نفسمم ب نفسااات بستس پس همیشه پیشم باش ک بی نفس نشم
هیچم خنگ نیستی یلیم باهوشی (خشن)
فدات بشم 
تنها چیزی ک نداشت اغراق بووود 
 تو بهتررررررینی واسم همیشه  نفسیممممممممم
يكشنبه ۱۵ بهمن ۹۶ , ۱۷:۳۸ علیرضا امیدیان نسب
سلام
همیشه شاد باشین:)
سلام به شما 
 من با وجود دوستای گل پاتوقی همیشه شادمツ 
 مررسی
دنیای کامپیوتر:

دیدن نمونه کار های ما:

http://computer24.blog.ir/category/%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1/
‌‌ سلامツツツ
سلام . شما هم لینک شدین . ممنون از همکاریتون .
خواهش میکنم دوست عزیز پاتوقی
دنیای کامپیوتر:
(درود)
جمعه ۴ اسفند ۹۶ , ۰۲:۰۵ ✣یگانـღـه✢ jb
یادش بخیر چه زود گذشت اون موقع من هنوز یگانه بلاگ رو پاک نکرده بودم یادمه که اومدین تو وبم ادرس سایت https://en.bloggif.com/ ازم گرفتین و ویدیو های اموزشیمو نگاه کردین چه زود گذشت
ای جانممممممم
 سلام عزیزدلم دوست جونم ارررره 
ای کاش پاک  نکرده بودی وبلاگت خیلی خیلی عالی بووود اجی جونم 
معذرت میخوام ک فراموش کردم اسمتو بنویسم بخاطر کمکی ک بهم کردی 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا