قالب رضا
نفسکم :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

نفسکم

 سلام به همه ی دوستای گل پاتوقیمون 

ببخشید اگه من چندوقتیه نیستم و فعالیتم کم شده چون نتم واقعا بد بود و یه مشکلاتی پیش اومد واسم ک بگذریم 



امیدوارم دوست جونم ک خیلی واسم عزیزه و بهترین بوده برام همیشه و همه جا کنکورشو به بهترین شکل و موفق امیز پشت سر بزاره 


واقعا اینجا بدون نفسی نمیشه امیدوارم گه گاهی بهمون سر بزنه 



نفسکم  تو همیشه و همه جا به من کمک کردی ومنو شرمنده کردی مرسی ک همیشه باهام بودی دوست جونم ♥♥♥

یه عالمــــــــــه دوستت دارم 

دوستدار تو بهارツ

😔😔😔
امیدوارم اونچیزی که میخواد بهش برسه
عین شما
انشالله واقعا نفسی بهترینها حقشه 
ممنونم 
شماهم همچنین انشالله به بهترین ها برسید دوست عزیز پاتوقیツ
ممنون
آره حقشه
شیرینی ما
الهی من قربونت برم بهارجونم
اینا ک گفتی همش نظر لطف تو بود ب من قربونت برم
چرا نتونی عزیزم حتمااا میتونی من کاری نمیکردم
منم اندازه ی تموم ژن های بدنم دوست دارم :))))
قربونت برمممم من مهربونم کلا اینجا بدون تو هیچه بیا مطلب بزار فقط خخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا