قالب رضا
فعلا خداحافظ :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

فعلا خداحافظ

ســلام به همه ی دوستان عزیز بیانی

این عید عزیز رو ب همتون تبریک میگم و امیدوارم تو این سال بهترینها براتون رقم بخوره...

مزاحم وقت همتون شدم، ک اول ی تشکر بکنم از همـــــــــــه ی دوستای خوب پاتوق ک با حضورشون باعث دلگرمی بهار و من شدین...و خیلی جاها ب ما کمک کردین...

میخاستم بگم ک من شاید دیگ نیام و مطلب نذارم، ب خاطر کنکورم خیلی سرم شلوغه مدرسه هم ک باز میشه بیشتر درگیر میشم ولی این وبلاگ و بهارعزیزم هست در کنار همتون..و خیییییلی خیییلی معذرت میخام ک دیگ این سعادتو ندارم ک وبلاگای قشنگ همتون سر بزنم واقعا شرمندم ایشالا بد کنکورم دوباره برمیگردمو ب وبلاگاتون سر میزنم.....


خیییییلی خیییلی دلم براتون تنگ میشه....

لطفا برام دعا کنید...


و در آخر اینک تو این مدت ک در کنار همتون بودم خیلی خوش گذشت بعضی وقتا خییلی انرژی مثبت گرفتم،گاهی حالم بد بود وقتی میومدم ب وبلاگاتون حالم خیییلی خوب میشد...درکل ممنووووونممممممم

و اینک اگ حرفی زدم باعث ناراحتی شما عزیزان شده، کوتاهی کردم شما ب بزرگی خودتون ببخشید...


خداحافظ همتون....

مواظب خودتون و خوبیاتون باشین...






نتیجه تصویری برای عکس خداحافظی

نتیجه تصویری برای عکس خداحافظی

بسلامت شرت کم 😊
خخخ مرسی علیرضا
کجامیروی دختر؟؟
برودرستوبخون وکنکورتوبده وبرگردوبیاوبتوبروزکن:))
عیدتم مبارک:)
میرم در پی درس و علم خخخ
چشم حتما 
این وب توسط مدیر اصلیش ک بهار هس بروز میشه دوست عزیز
ممنون عیدشماهم مبارک
شنبه ۱۸ شهریور ۹۶ , ۱۱:۲۹ سایت تفریحی چفچفک
اگر بودی بصورت کم رنگ هم قبول بود.
سعی میکنم چن ماه یکبار اگ شد بیام فاطمه ی عزیزم
نفس عزیز حضورت دلگرمى بود و رفتنت غم انگیزه
هر جا هستى موفق و خوش باشى منتظر برگشتت هستم:)
قربونت برم من رویا جونم لطف تو عزیزم 
دلم برا شعرای قشنگ تنگ میشه:((
فدای تو توام هرجایی هستی موفق باشی دوست خوبم
موفق باشیییییییی:)
امیدوارم بهترین نتیجرو بگیری:)
فداااات عزییییزم
قربونت گلم ایشالا
ممنون ارام جووونمممم
عیدتون مبارک.
هرجا هستین موفق باشین.
ب امید رتبه تک رقمی در کنکور.
ممنون میثم عیدشماهم مبارک
همینطور شما
رتبه تک رقمی خخخ ایشالا ممنون دوست عزیز
نروووووووووووووووو نفسی
لطفا نروووو

البته اگه برای کنکور میری اشکال نداره ولی خواهشا باز هم سر بزن بهمون

برات دعا می کنم
قربووونت برم منصوره جون خودمم خییییلی سحختمه چون ب شماها عادت کرده بودم 
ولی مجبورم ببخشید
اره گلم حتما حتما گاهی اوقات سر میزنم
قربونت برم من مرررسی عزیزم
موفق باشی :)
ممنونم نفس عزیزم
چقدر زود نفس خانوم
تازه میخواستیم از مطالب و حضورتون بهره ببریم ما
امیدوارم هرچه زودتر برگردید
انشاالله که بتونین کنکور رو به زانو در بیارید :)

خدا پشت و پناهتون
معذرت میخام حسین اقا کم سعادتی بنده بود ک از شعراتون کمال استفاده رو نبرم
ممنونم دوست عزیز ایشالا
خدا پشت و پناه شماهم
شنبه ۱۸ شهریور ۹۶ , ۱۴:۵۱ ح م کامران نیرومند
سلام، انشالله موفق باشی، به نظرم بهتره خودتون با درس سرگرم کنی
امیدوارم همیشه دلگرم و پیروز باشی
سلام
ممنونم شماهم
بله خیلی خوبه
مرسی ممنون دوست عزیز
امیدوارم خیلی زود برگردی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


عید بر شما مبارک!
ممنونم وحید
عید شماهم مبارک:)
شنبه ۱۸ شهریور ۹۶ , ۱۹:۳۸ سیّد محمّد جعاوله
هر جا موفق باشید
ممنونم دوست عزیز
سلام

عیدتون مبارک

حتی اگر فرصت چندانی ندارین و سرتون شلوغه ، سعی کنین بروزرسانی کنین وبلاگو ...

حتی اگه دیر به دیر این اتفاق بیافته

براتون آرزوی موفقیت دارم :)
سلام
ممنون عیدشماهم مبارک
چشم اگر شد حتما اگه نشد بهار بروز رسانی میکنه
ممنونم همچنین
سلام عزیزم عیدت مبارک
ایشالا موفق باشی
سربلند برگردی
سلام خانومی
ممنونم توام همینطور عزیزم
فداتبشم
سلام نفس عزیزم
ماجز خوبی چیزی از تو ندیدیم :))
امیدوارم موفق باشی اگر سوال داشتی بیا پیشم عزیزم :)
با آرزوی بهترین ها برای تو :**
سلام شاتوت جونم
فداتبشم خودت خوب بودی
قربونت مرسی چشمم حتماااا
مرسی همینطور گلم
سلااام
موفق باشی ایشاالله
:)

به 123 رای میدی هاا؟؟
سلام
فدات مریم جون
چشم اگ اومدم رای میدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا