قالب رضا
خشم :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

خشم

یکی از چیز هایی که بیشعورها به خوبی از آن سوء استفاده میکنند،خشم و عصبانیت است.آن ها از آن دسته آدم هایی نیستند که گاهی وقت ها به سیم آخر بزنند و عصبانی شوند،بلکه آنها همیشه اعصابشان داغان و خراب است.آدم بیشعور اعتقاد دارد عصبانیت بهترین وسیله برای مواجه با جهان بی رحمی است که در آن زندگی میکنیم.شعارشان هم این است:"هیچ وقت با یک آدم عصبانی شبیه خودش رفتار نکن،بلکه ده برابر عصبانی تر از اون برخورد کن!"


بیشعورها در مواقع زیر عصبانی میشوند:


ــ صبح که از خواب بیدار می شوند.

ــ اگه روزنامه ی صبح دیر برسد،حتی اشتراک روزنامه را نداشته باشند.

ــ اگه قهوه شان سرد بشود.

ــ اگه دیگران دستور هایشان ا با دقتی که گفتن انجاک ندهند.

ــ اگه هوا بارانی باشد.

ــ اگه هوا آفتابی باشد.

ــ اگه کسی در حرفشان اما و اگر بیاورد.

.

.

.


تصویر مرتبط


کتاب بیشعوری بس است دیگر!!

از خاویر کرمنت و اسحاق احمدی



پاتوق همه

پاتوق دوستان

پاتوق کده

www.otaghetarikk.blog.ir


سه شنبه ۱۴ شهریور ۹۶ , ۲۳:۰۶ علیرضا امیدیان نسب
خودشو اسم گذاشتنش:(((
خخخخ اره
منم اول بخاطر اسمش جذبش شدم
ممنون دوست عزیز
چه کتاب خوبی تموم کردید 😉 بدین بمن من پول ندارم 😂😂😂
چه جملات جالبی همیشه تیکه تیکه از جاهای دیگه میخوونم 😂😂
کل کتابو قطره قطره دارم بدست میارم
تصویر رو نیگاع
خخخخخخخ بیام جنوب بدم بهتون؟
بلی جملاتش عالین
خخخ افرین بدست بیار
قشنگه ن؟خخخ
کتاب جالبی بود
من یه دور خوندمش
اوهوم خیلی خوبه
مرسی گلم
سه شنبه ۱۴ شهریور ۹۶ , ۲۳:۲۶ سایت تفریحی چفچفک
تا بحال همچین کتابی نشنیدم بودم
عه
خب این ی کاب روانشناسیه
خیلی خوبه حتما بخونش 
منم کامل نشده بخونم ی قسمتاییشو خوندم
حالا بازم میذارم ازش
ممنون دوست عزیز
اره مهربون می دونم نظر کتاب بوده ولی من نظر خودمو گفتم
نه که خیلی اهل نظرم برا همین😎😉
خخخخخ ای جووونممم فدای تو
اره مهربون می دونم نظر کتاب بوده ولی من نظر خودمو گفتم
نه که خیلی اهل نظرم برا همین😎😉
آره قشنگن
انگاری خودش کجاست 😉😂
اوهوم خیلی
اصفهانم خب جنوب ک نیستم خخ
به نظر کتاب خوبی میاد!!

سپاس بابت معرفی!!
بله خیلی خوبه
خواهش میکنم وظیفس
سلام
وب زیبایی داری
یه وب زدم داخلش شعر میزارم
خیلی خوب میشه وبلاگم رو دنبال و حمایت کنی
منم دنبال میکنم
اگر هم خواستی من اول دنبال کنم بهم خبر بده هیچ مشکلی نیست
مرسی
سلام
ممنون چشماتون زیبا دید
بله حتما
شما دنبال شدین
ممنون از شما
با احتساب این پارامترا من بیشعورم
:|
ن عزیزم باید کتابو کامل بخونی بر اساس ی مطلب ک نمیشه گف
شما تاج سری عزیزم

اسمش باحاله
خخخخ اره منم اول بخاطر اسمش جذب شدم
وقتی عصبی هستی به نظرم بیشتر شبیه سگی تا آدم
بله از این جهت هم میشه نگاه کرد
ممنون دوست عزیز
بی شعورها،شعورندارند،پس گفتگوباشعورندارها،وقت تلف
کنی است:(
اووومم باریکلام بله قبول دارم
ممنونم دوست عزیز
ممنون بابت معرفیش:)
به نظر جالب میاد...
فدات عزیزم وظیفمه 
اره خیلی..
خوندمش کتاب عالی هستش
چقدر خوب
مرسی دوست خوب پاتوق
کاش میشد این کتابو با پررویی و وقاحت تمام به بیشعورها پیشنهاد داد یا زورکی در مغزشون فرو کرد :))
اعصاب ندارما خخخخ
خخخخخ ای کاش
ن عزیزم راستشو میگی
ممنون دوست عزیزم
کتاب خوبیه...
حیف که موقع نمایشگاه کتاب اینقد لیست کتابام زیاد بود که به این کتاب نرسیدم...
ان شاالله در آینده ای نه چندان دور میخونمش...
:)))

خیلی خوب بود
ممنونم
موفق باشید
بله خیلی
ایشالا
ممنون از شما دوست عزیز
شماهم موفق باشین
اسمشو شنیدم ولی نخوندمش 😐
فرصت کردی حتما بخون قشنگه عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا