قالب رضا
خدا :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

خدا

خدا:بنده من نمازشب بخوان 11رکعت است.


بنده:خدایاخسته ام نمی توانم.


خدا:بنده من2رکعت نمازشفع و1رکعت نمازوطربخوان.


بنده:خدایاخسته ام برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم.


خدا:بنده من قبل ازخواب3رکعت بخوان.


بنده:خدایا3رکعت زیاداست.


خدا:بنده من فقط1رکعت نمازوطربخوان.


بنده:خدایاخسته ام آیاراه دیگری نیست؟؟


خدا:بنده من قبل ازخواب وضوبگیروروبه آسمان بگویاالله.


بنده:خدایامن دررختخواب هستم اگربلندشوم خواب ازسرم میپرد.


خدا:بنده من همانجاکه درازکشیدی تیمم کن وبگویاالله.


بنده:خدایاهواسرداست ونمیتوانم دستانم رااززیرپتوبیرون بیاورم.


خدا:بنده من دردلت بگو یاالله مانمازشب رابرایت حساب می کنیم.


بنده:اعتنایی نمی کندومی خوابد.


خدا:ملائکه می بینیداینقدر ساده گرفتم امااوخوابیده است چیزی به اذان صبح نمانده اورابیدارکنیددلم برایش تنگ شده امشب بامن حرف نزده است.


ملائکه:خداوندا دوباره اورابیدارکردیم امابازخوابید.


خدا:اذان صبح می گویند هنگام طلوع آفتاب است ای بنده من بیدارشونمازصبحت قضامی شودخورشیدازمشرق سرآورد.


ملائکه:خدایا نمی خواهی بااوقهرکنی.


خدا:اوجزمن کسی و نداردشایدتوبه کردبنده من زمانی که توبه نمازمی ایستی من چنان گوش فرامی دهم که گویایک بنده دارم ولی توچنان غافلی که گویاصدخداداری.


تصویر مرتبط



پاتوق همــــــــــــــــــــــــه

پاتوق دوستـــــــــــــــــان

پاتوق کــــــــــده

اتاق تاریکـــــــــــــــــــــ

www.otaghetarikk.blog.ir

چه قدر خدا خوبه
چه قدر ما بدیم
اره واقعا
ممنونم عزیزم از حضورت
درود :)
درود بر شما 
ممنونم از حضورتون عزیز
فوق العاده بود :)
فدای تو حسنا جونم :ّ))
چه عالی!!!سپاس!!!
ممنونمممم از شما دوست عزیز با حضورت همیشگیتون :)
متن زیبایی بود:)
فدات عزیزم چشمات زیبا دید
ممنون از حضور گرمت
سلام
خیلی خیلی زیبا بود .
درود بر شما
سلام
ممنونم از شما چشماتون زیبا خوند
ممنون از حوضورتون
سلام نفس جان :)
متن خیلی زیبایی بود
خدا خیلی بخشنده است
سلام شاتوت عزییزمم
قربونت دوست خوبم
اره خییییلی
مرسی از حضور گرمت خانومی
يكشنبه ۲۲ مرداد ۹۶ , ۱۶:۳۵ علیرضا امیدیان نسب
اینو شنیدم خیلی عالیه
ممنون از شما دوست عزیز
خیلی جدی میگم:
داره اشکم در میاد
آفرین فوق العاده بود
هعی بله واقعا اشک دراور هم هست خدا چقدر مهربونو ما ...
ممنونم از شما دوست عزیز از حضور گرمتون
واقعا زیبا بود ... ناراحت شدم :((
ممنونم از شما دوست عزیز
شرم بر من:(
اوهوم واقعا
ممنونممم رویا جونم بخاطر حضور گرمت
زیبا و
قابل تأمل
هست
ممنونم از شما دوست عزیز
دنبال میشی
دوس داشتی دنبال کن
حتما حتما دوست عزیز
چقدد دوست دارم خدااااا
یاد این اهنگه افتادم
ممنون
:)
فدات مریم جون
مرسی از حضور قشنگت:)
احسنت 🙂
ممنونم از شما دوست عزیز پاتوق :)
این متن فوق العادست.
هرچقدر بخونیم تکراری نمیشه
اره واقعا موافقم باحرفتون
ممنونم دوست عزیز از حضوز همیشگیت
عاااااااااااااالی بود عزیزممممممممممم

^__________^
فداااااای تو ماهور جون
مرسی از حضورت دوست عزیزممم
دوشنبه ۲۳ مرداد ۹۶ , ۱۷:۰۲ سیّد محمّد جعاوله
با سلام
خسته نباشید
وبلاگ وزینی دارید
اگر مایل به دنبال کردن وبلاگ های هم دیگر هستید
لطفا اطلاع بدید
در خدمتم
متشکرم.
خونده بودم ولی بازم قشنگه:)
موفق باشی😘😚
قربونت عزیزم چشمات قشنگ میخونه
فدای تو دوست عزیزپاتوق
خیلللللللللللی خوشگل بود:))
قربووونتت فاطمه جونم چشمات خوشگل دیدن
راستی کجا بودی دلم برات تنگیده بود؟
بسیارعالی
سلام وب خوب و مفیدی دارید تبریک
خوشحال میشم جزو دنبال کنندگان وبم باشید

موفق وپیروز باشید
سلام
ممنونم این نظر لطف شماس
بله حتما باعث افتخاره
ممنونم همینطور شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا