قالب رضا
چالش پاتوق2 :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

چالش پاتوق2

ســــــــــــــلام به همــــــــــه ی
 دوستای عزیزمووون یه چالش دیگه داریم
ツ هممون میدونیم ک دوست واقعی تو زندگیه ادم چقدررر مهمه و ادم واسه بهترین دوستش وبامعرفت ترین دوستش حاضره هر کاری بکنه ツدوست واقعی داشتن یه لطفه از نظر من یه لطف خیلی بزرگ از طرف خداツ


 ⇦وامــــــــــا چالش مــــــــــا ‌‌......


⌛ اســــــــــم یا اســــــــــم های بهترین و خاص ترین و با معرفت ترین و واقعی ترین دوستتو بنویس

شنبه ۱۷ تیر ۹۶ , ۲۳:۰۸ منصوره 🌹🌹🌹
دوست یعنی دوست خیلی خیلی عالی من یعنی الهه
قربونت گلممم
دوستیتون پایدارررツهمیشه موفق باشید
پست خوبیه!
ممنونツاسم دوست یا دوستاتونو نمی گید؟
زهرا ♥محدثه‌‌♥نازنین♥‌مریمツ
من دوست خوب واقعی ندارم ولی بچه های بیان برای من دوستای خوبی ان مثل زهرا,مهسا,مرسی خانم وخودت بهار جون و کلی دیگه از بچه های دنبال کنندم 😊
ای جانم دوستای بیانیمون ک محشرررررن
عزیزممممممی ♥♥♥♥

رفیقم تا تهش باهاتم
‌‌ツツای جانツツ
سلام شهلا
سلام به روی ماهت ツ
 ای جان دوستیتون پایدار عزیزم
اهل چالش نیستم

هرجور مایلید دوست پاتوقیツ
سه نفر بیشتر نیستن! :)
سپیده و مهسا و فاطمه...
رفاقتمون فقط پنج سالشه! :)
ای جانمممم
دوستیتون پایدار باشه گلممم
شنبه ۱۷ تیر ۹۶ , ۲۳:۴۲ سیّد محمّد جعاوله
من سرم شلوغه
ツ دوستی هاتون پایدارツ
سلام
خودم
سلام بر شما
چه خوب
انتخاب خیلی خوبیهツ
من دوتا دوست واقعی دارم ک از ته دلمم دوسشون دارم بهار و مینا
اینجا میگم بهارجونممم عاااااشقتممممممم
الهییی قربووونت بررررم من
من بیشتررررر♥♥♥♥♥
دوست ؟! مگه هست !؟
:/
هست
از نظرم مادر و پدرهم واقعی ترین دوست به حساب میاد

ما همیشه پنج تا بودیم بماند که ازکنار خوبى و بدى هم گذشتیم به هم پیوستیم از هم دور شدیم ولى الان یکى براى همه همه براى یکى باقى موندیم ممنون از چالش خوبت
قربونت گلم وظیفه است
چه خوب ツ
 دوستیتون پایدار
بهترین دوست من کتابه خخخخ مثلا من خیلی درسخونم:))))
والا دوست که زیاد داشتم الان زیاد رابطه ندارم باهاشون
خخخخخ واقعا نمی دونم چرا من نمی تونم کتابو دوست خودم بدونم واقعن نمی دووونم خخخححخ
موفق باشید
يكشنبه ۱۸ تیر ۹۶ , ۰۸:۳۷ مریــــ ـــــم
همه ی دوستای من خوبن
:)))
ای جان الهییی
دوستیتون پایداررررر
 عزیزممممツ
من بیشتر دوستای مجازی دارم: هادی. ابراهیم
ولی پسرداییم (مصطفی) و برادرزادم (مریم) جزو بهترین دوستامن.
خداحفظشون کنه‌‌‌ツ
مهرناز
شکیبا
الهه
بهار
همتا
پرنیان
دوستیاتوووون پایدارررر عزیزمツツツ
سلام
یه دوست حقیقی همیشه چون هست فراموش میکنم،یادش کنم.
عشقم خدا

فاطمه و زینب ..........سید ......که اگر نبودن اینا منم این کسی که الان هستم نبودم
دوستیتون پایداررر
من زیاد دوست ندارم چون در عین حال که دوستام و دوست دارم اذیتشون هم میکنم و کمتر کسی میتونه با من بسازه.
خخخخخ ای جان
ممنون دوست عزیز:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا