قالب رضا
نصیحت پاتوق :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

نصیحت پاتوق

ـــ یک نسخه برای شما!هرروز جلوی آینه بایستید و با صدای بلند بخوانید:من به این جهان آمده ام تا موفق و پیروز باشم و به یاری خداوند موانع را ازسر راه بردارم.من انسانی هستم؛شاد،آزاد،خوشبخت و کامرو!


ــــ بخاطر بسپار:ناممکن وجود ندارد!

ــــ فراموش نکن:ایمان ماده اصلی و خمیر مای

ه ی دستیابی به ارزوهاست!

ــــ بخاطر بسپار:ایمان ابزار نیرومندی است که هرگز دیده نمیشود!

ــــ هرصبح با لبخندی خود را در آیینه ببنید و بخوانید:هرروز وضع من از هر جهت بهتر و بهتر می شود!

ــــ هر شامگاه با خود بخوانید:هرروز،همه چیز،از هر جهت بهتر می شود و من در تمام زمینه های زندگی غنی تر می شوم!

ــــ از یاد نبریم:تصورات ذهنی،تعیین کننده ی هدف هاست!

ــــ توانگران پیش از انکه ب اهداف برسند،در آیینه ی دل،خود را توانگر دیده اند!

ــــ بخاطر بسپارید:بزرگ بیندیشید تا بزرگ شوید!

ــــ بیاموزیم ک در زندگی،هرکس،مسئول مشکلات و پدید آورنده شادمانی خویش است!

ــــ اندیشه حقیر،انسان را حقیر نگه می دارد!

ــــ ذهن خود را از اندیشه ی ثروت سرشار کنید!

ــــ بخاطر بسپارید امواج فکر منفی،رویداد های منفی و امواج فکری مثبت را ب وجود می اورد!


*کتاب لطفا گوسفند نباشید!



#پاتوق همـــــــــــــــــــــه

#پاتوق دوستان

#پاتوق کده

*www.otaghetarikk.blog.ir






این کتابه چه خوبه
:)))
اوهوم کتاب خیلی قشنگیه توصیه میکنم بخونی مریم جون
مرررسی از حضورت عزیزم:))
من به این جهان آمده ام تا موفق و پیروز باشم و به یاری خداوند موانع را ازسر راه بردارم.من انسانی هستم؛شاد،آزاد،خوشبخت و کامرو!

ممنون:)
عالی
ممنون از شما مرسی ب پاتوق خودتون میاین :)
واقعاً خودت این کار رو می‌کنی؟!!
:))
سعی میکنم اما ن همیشه :)))
مرسی از حضورتون
مرسی
خواهش
ممنون از حضورت:))))
ممنون از انرژی اول روز تا آخرش خوب میشه به خاطرت:)
فدات عزیزم
ایشالا همیشه دنیا ب کامت باشه و خوش باشی
خوشحالم دوست داشتی دوستم :))
سپاس از انرژی فوق العادتون
خواهش میکنم وظیفس
ممنون از حضور گرم شما دوست خوب پاتوق:)))))))
*کتاب لطفا گوسفند نباشید!
خخخخخخخخخخخ
اوهوم خخخخ نخوندیش تا حالا؟؟؟؟
پیشنهاد میکنم بخونی ی کتاب خود شناسی و البت روانشناسی فوق العاده ایه.
مرسی ک ب پاتوق خودت اومدی عزیزم
چه عالیツ
ممنونم از حضورتون:)
روانی اسم کتابش شدم ! :/

چشم...آویزه ی گوشمه! :)
خخخخخ اسمش باحاله خخخخ
چشمت بی بلا عزیزم:)
عالی
ولی اون قسمت اولش, اگه جلو اینه داد بزنم ماهی تابه از داخل آشپزخونه میاد میخوره تو سرم و یه صدایی هم ک مادرمه میگه چ مرگته :)
اگه راهکاری دارید بفرمایید خخخخ
خخخخخخ ای جوونممم خو چرا داد بزنی اروم بگو داد نزن ک این مشکلات پیش بیاد خخخ
مرسی از حضورت عزیزم 
چهارشنبه ۱۴ تیر ۹۶ , ۱۹:۲۲ سیّد محمّد جعاوله
با تشکر از توصیه تون.
خواهش میکنم وظیفس
مرسی ک ب پاتوق خودتون سر میزنین
مرسی :)
خواهش میکنم
ممنون از حضورت:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا