قالب رضا
چالش پاتوق1 :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

چالش پاتوق1

  ســــــــــلام به همہ ے دوستای گل پاتوقی


خب خب خب امروز چالش داریم :


⇦⇦⇦خنـــــده دار ترین سوتی ک تو جمع دادید چی بوده؟؟؟؟

 


یه دروغ گفتم دو ثانیه بعد اثبات شد که حرفم دروغه! :/
تو یه جمع مهم بودم! :/
خخخخخخ وایییییی خیلی بده خخخخخخ
یه دروغ گفتم دو ثانیه بعد اثبات شد که حرفم دروغه! :/
تو یه جمع مهم بودم! :/
چه جالب سوتی!
بله خخخخخ جالبه شما هم اگه سوتی دادی بگید خخخخخ
جمعه ۹ تیر ۹۶ , ۲۰:۱۰ علیـ ــر ضــا
قابل بیان نیست
خخخخ خب یه سوتی دیگه بگید خخخ
تو یه گروه مجازی یه کلمه رو اشتباه نوشتم،اونم چه اشتاهی...+18
یه فردی هم که برام خیلی مهم بود تو گره بود :||||||
اوه اوه خخخخخخخ واییییی چه بد خخخخخخ
اون کسی که برام خیلی عزیزه توی جمع ظایش کردم ولی از عمد نبود سوتی بود
از اون به بعد روم نمیشه نگاش کنم
وای چقدر بد:))) ناراحت کننده بوووود
جمعه ۹ تیر ۹۶ , ۲۰:۵۹ سام نجفی نیا
با دمپایی سر کلاس کنفرانس دادم
خخخخخخخخ چه جالببب
من که کلا توو جمع ساکتم
اتفاقا خیلی خوبه باعث سوتی دادن نمیشه:///
نرفتم سر کلاس استاد از شانسم خیلی خوبم:( منو دید گفت پاشو بیا سر کلاس گفتم استاد کار دارم گفت روز امتحان میبینمت ولی خوب شد یادش رفت:)
خخخخخخخ چه جالب ولی خدایی شانست خیلی گفته ها خخخخخخ
شنبه ۱۰ تیر ۹۶ , ۰۸:۲۶ مریــــ ـــــم
عاغا من همش در حال سوتی دادنم
ولی خنده دار ترینش این بود که میخواستم بگم خر شرک گفتم خر جمونگ
تروتازست
مال ماه رمضونه
خخخخخخخ ای جان خخخخخخخ منم عادی شده واسم سوتی خخخخخخ
 ولی سوتیت خیلی باحال بود خخخخخخ خرجومونگ خخخخخخخ

شنبه ۱۰ تیر ۹۶ , ۰۸:۴۵ نویسه های یک پسرایرانی:))
داشتم فوتبال بازی میکردیم،بازی بین دوتیم شهرستانی بودمن نوک حمله بودم جای دروازه بان که توپ زیرپام لیزخوردوچون سرعتم زیادبخور5دورقل خوردم تاتونستم خودموحفظ کنم و300نفربهم خندیدند:)
خخخخ خدا هیچکسیوتو جمع ضایع نکنه خخخخخخخ
درکت میکنم واسهمنم اتفاق افتاده اونم از نوع زیادش ولی تو فوتبال نه به شکلهای دیگه خخخخخخخ

خب راستش تا حالا هرگز سوتی ندادم به خاطر همین ساکت بودنم :)

اگر جایی ساکت باشی و دیگران به حرفت بیارن، خیلی بهتر از اینه که حرف بزنی و دیگران ساکتت کنن
اره واقعا چقدررر خوبه اینجوری
 من نمی دونم چرا واسم درس عبرت نمیییشششه خخخخخخخخ
تازه سیم کارت گرفته بودم بعد خواستیم یکیو اذیت کنیم بهش پی ام دادیم چندتا حرف الکی و اندکی عاشقانه زدیم.بعد ک اومدن خونمون الکی الکی بحثش باز شد به من گفت تو نبودی که پی ام دادی , من گفتم نه , یهو زنگ زد به شمارهه گوشیم زنگ خورد :/
گود بای آبرو :)
درک میکنید یا ن خخخخخخ
خخخخخخخخخ اوه اوه اوه خخخخخخ خیلی باحال بوووود خخخخخ
شنبه ۱۰ تیر ۹۶ , ۱۴:۲۴ ϻιss мσнαммα∂ι
من ادم ارومی هستم و کم پیش میاد سوتی بدم فقط متاسفانه ماه پیش توی باشگاه بدنسازی لیز خوردم و رو کمر افتادم و کلی بهم خندیدن
خوبه سوتی نمیدید خخخخ سوتی خیلییی بده
 این اتفاق برامنم میخواسته بیوفته ولی خب خودمو کنترل کردم خخخخ خیلیییی بده خدا نصیب هیچکسی نکنه واقعن خخخخ

خخخخخ
یادم نمیاد داخل جمع چون اکثرا مواقع ساکتم.
ای جانم چه عالی خخخخ خیلی خوبه خخخخ
نمی تونم بگم خخخخخ
خخخخخخخ
ترجیحـ میدم سوتی بقیه رو بخونمـ تا خودمـ بنویسم خخخخ😂😂😂
خخخخ بگو تا بقیه هم سوتی تو رو بخونن خو خخخخخخخ
ای ناقلا خخخخخخ
جلو عمم به دختر عموم گفتم عمته:/
اووه اوووه خخخخخخخخ
والا سوتی که زیاده 😁 باید فکر کنم یادم بیاد
ولی یه بار رفتم تو یه مغازه خواستم جنس بخرم همینکه دیدمش بهش گفتم الو سلام :))) فلان چیزو داری

یه بار دیگه سشوار رو رفتم گذاشتم تو یخچال :)))
واییییی خخخخخخخخخخ
بله سوتی برا منم یه جورایی عادی شده خخخخ
یه بار یه مزاحم تلفنی داشت خونمون صد بار زنگ زد ولی هیچی نگفت دفعه آخری که زنگ زد هرچی از دهنم درومد بهش گفتم بعدا فهمیدم شماره برا محل کار بابام بوده اون کسی ام که زنگ میزد حرف نمیزد بابام بوده می خواسته اذیت کنه-__-
اوووه اوووه خخخخخخخخخخ
ههههههههه
می خواستم یک مطلب مهم را برای یک گروه بزرگ بگم بعد نمی دونستم میکروفن روشن بود یک سوتی بسیار بدی رو وسط جمع دادم خخخ
خخخخخخخ اوه اوه چه شوووود خخخخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا