قالب رضا
اصل زندگی :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

اصل زندگی

از زرتشت پرسیدند زندگی خود را بر چند اصل بنا کردی؟


چهار اصل:


1:دانستم رزق مرا دیگری نمیخورد پس ارام شدم      

2:دانستم که خدا مرا میبیند پس حیا کردم               

3:دانستم کار مرا دیگری انجام نمیدهد پس تلاش کردن

4:دانستم که پایان کارم مرگ است پس مهیا شدم      



+پاتوق همــــــــه

*پاتوق دوستان

÷پاتوق کده

#www.otaghetarikk.blog.ir

چه عالی
خیلی لایک داشت نفس جونمツ
فداتو بشم من بهارجونم خوشحالم عزیزم مطلب خوبی بود
لایک ب وجودت دوستم 
:)
ممنون دوست عزیز
عالی بود نفس
خواهش میکنم اقای سام ممنونم از شما دوست همیشگی پاتوق
بسیار عالی ...
ممنون
ممنونم دوست خوب پاتوق خوشحالم دوست داشتین
Good Bood
:)
ممنونم دوست عزیز پاتوق
درست و زیبا
مرسی عزیزم
سلام ممنون که به وبلاگم سر زدید و نظر گزاشتید ...
وب خیلی خوبی دارید
تقریبا هر روز اپ میکنم و تویه روند بهتری وبم قرار میگیره
خوشحال میشم بهم سر بزنید
سلام خواهش میکنم 
نظر لطف شماس چشماتون قشنگ میبینه
حتما سر میزنیم
عالی بود
فدات حسنا جون دوست عزیزم
عالی
ممنون از شما دوست خوب پاتوق
کاش همه اینطور بودن! :)
اوهوم ای کاش
ممنون از حضورت دوست عزیزم
ممنون از حضورتون
مطالب عالی بودن اکسلنت👌
خواهش میکنم ممنون از حضور شما
خوشحالم دوست داشتین دوست عزیز
لایک😊
ツلایک به وجودتون 
مطالب این وبلاگ عالیه
امیدوارم موفق باشید
ممنونم چشماتون قشنگ میبینه 
خوشحالم دوست داشتین :)
عالی بود
ممنونم
مرسی ک ب پاتوق خودتون سر زدین :)
يكشنبه ۴ تیر ۹۶ , ۱۱:۰۲ نویسه های یک پسرایرانی:))
من هم این حرف های زرتشت رااویزه گوشم میکنممم
اوهوم حرفاش فوق العادس
خوشحالم دوست داشتین دوست عزیز پاتوق :)
جالب بود.دستتون درد نکنه.ولی آیا این گفته از خود زرتشت بوده؟میشه اسم کتابی که این مطلب و مطالب مشابه آن که از زرتشت هستش رو برام بفرستین؟!
سلام بله بوده اسم کتابو نمیدونم اینو یکی از دبیرامون برامون گفته بود
ممنون از حضورتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا