قالب رضا
دل نوشته :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

دل نوشته

الله است و جز او خدایی نیست. زنده و پاینده است. نه چرت اورا فرا میگیرد و نه خواب...                                                بقره/255 


همه خسته میشوند.همه میخوابند.حتی پرنده ها و درختها. ما ادما هر کاری هم که بکنیم.آدمیم خوابمان میگیرد.باید بخوابیم گرسنه مان میشود.آب میخواهیم و هوا و هزار تا چیز دیگر. وای که چقدر ما چیز احتیاج داریم.

فقط تویی که هیچ وقت.هیچ چیزی نمی خواهی.فقط تویی که به هیچ چیزی احتیاج نداری.نه خسته میشوی نه میخوابی شبها که همه میخوابند.مطمئنم که تو بیداری و مواظب دنیایی.چشم هایم را که میبندم دلم شور نمیزند.خاطرم جمع است.میدانم که هستی بالاسر همه چیزو و همه جا.

خیالم راحت است چون همه چیز رو به راه است چون تورو به راهش میکنی.برای اینک تو خدایی.یک خدای بزرگ بی نیاز.

فکرش را بکن.اگر خدا هم میخوابید اگر خدا هم مجبور بود یک وقتهایی چشمش را ببندد.اگر خدا هم خسته میشد و لازم بود استراحت کند آن وقت چی میشد؟چه بلایی سر دنیای ما می آمد؟


*پاتوق همـــــــــه

*پاتوق دوستان

*پاتوقکده

#www.otaghetarikk.blog.ir

نامه های خط خطی از عرفان نظراهاری


خدا




چه قشنگ! :)
چشمات قشنگ مبینه نیلو جون
ممنونم عزیزم از حضورپرنگت دوست عزیز
هیچی دیگه از تنها هم تنها تر می شدیم
زیبا نشوتی دخملی:-)
اوهوم صدرصد
فدات خانومی
خانوم نظراهاری فوق العادن پیشنهاد میکنم این کتابشونو بخونین
ممنونم عزیزم از حضور پرنگت
چشم حتما می خونم:-)
فدا چشمت عزیزم
شاید باورت نشه نامه های خط خطی رو هدیه گرفته بودم خیلی وقته یادم نبود
خونده بودمش گفتم اسمش آشناست الان رفتم پیداش کردم که بخونم نشون به اون نشون جلد سبزش:-)
خخخخخخخ چ خوب. منم فک کنم ده باری خوندمش واقعا دوسش دارم
خخخخخ افرین سبزه جلدش
آره دارم می خونم چه خوبه!!
ای جونم اوهوم عالیه
موفق باشی دوست خوبم
عالی
ممنونم 
خوشحالم دوست داشتین
بسیار عالی
ممنون از شما

سلام
متن زیبایی بود.
درود بر شما
سلام 
ممنون از لطف شما
خوشحالم دوست داشتین
خدا از صبح روز عاشقی تا حال بی خواب است ...
عالیه ممنونم دوست عزیز
عالی بود
قربونت حسنا جون
:))
تصویرش مُنکراتیه :)
خخخخخخخخ اوووه معذرت میخام ب نظرم رسید مناسب این مطلبه
ممنونم از حضورتون
واییییی چقدر قشنگگگ بود نفسممممم
محشررربوووود
فدااااتبشمممم من بهارجونم 
خیلی خوشحالم ک دوست داشتی عزیزدلم
پنجشنبه ۱ تیر ۹۶ , ۲۳:۳۵ نویسه های یک پسرایرانی:))
خداموجودی است نامحدودومامحدود،دربرابرنامحدود،محدودهیچه:(
خدایامنویک ثانیه به خودم وانگذار

خیلی خشکل وزیبابیان شده بود:)
الهی امین:)

ممنونم از شما و نظر خوبتونツ
بسیار زیبا☺
تشکررツمرسی ک به پاتوقمون میاید 
ممنون خیلی خوب بود....
خواهش 
مرسی ک به پاتوق خودتون میاید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا