قالب رضا
این قسمت :مــــــــــهر بانی :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

این قسمت :مــــــــــهر بانی

■■■   ســــــــــلامــــــــــ به همه ی دوستای پاتوقی


●مهــــــــــربانے همیشـــــه وجود داره فقط نوع بروزش بین آدما باهم فرق میکنه 


‌⌛در مـــــــــهربانے مانند باران باشکه در تراوتش علف هرزو گل سرخ یکیست 


✍ بیــــــــــایید باهــــــــــم مهــــــــــربان باشیــــــــــــــــــــمツ




خیلی عالی بود اگه همه به این پست عمل کنند دنیا خود بهشت میشه
ولی برای اینکار من باید از خودم شروع کنم و تو از خودت بعد کم کم ما میشویم و دنیا بهشت
اره عزیزم کاملا درسته من باید از خودم شروع کنم 
 قطره قطره جمع گردد وانگهی دریاشودツ
عالی بود.فقط ایکاش که میشد
ممنون 
نشد نداره مهربانی حتی با لبخند ارامش بخشم میتونه ظاهر بشه از نظر منツ یه لبخندی ک بتونه خستگی یا ناراحتیو از طرف دور بکنه 
++++
‌‌ツ
فوق العاده بود...
ممنوونツ
عالیی بودد
قربووونت عزیزممツ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا