قالب رضا
داستان پاتوق :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

داستان پاتوق

داستــــــــــان پاتــــــــــوق


یکی تو ۲۳ سالگی ازدواج میکنه و اولین بچه شو ۱۰ سال بعد به دنیا میاره،!

اما اون یکی ۲۹ سالگی ازدواج میکنه و اولین بچه شو سال بعدش به دنیا میاره..!

یکی هم ۲۵ سالگی فارغ التحصیل میشه ولی ۵ سال بعدش کار پیدا میکنه..!

یکنفر دیگه هم ۲۹ سالگی مدرکشو میگیره و بلافاصله کار مورد علاقه شو پیدا میکنه !

یک نفر هم از خوش اقبالیش ! ۳۰ سالگی رئیس شرکت میشه اما از بخت بد در ۴۰ سالگی فوت میکنه !

 اون یکی دیگه ۴۵ سالگی رئیس شرکت شده ولی تا ۹۰ سالگی سالم تندرست عمر کرده !


✔️ اینارو گفتم که هم بخودم و تو یادآوری کنم ؛ که تو نه از بقحیه جلوتری و نه عقب تر !! 

💫 تو توی زمان خودت زندگی میکنی!

پس با خودت مهربان و آرام باش .

سعی کن با آرامش از زندگی ت لذت ببری و هرگز خودت را با دیگری مقایسه نکنید


# پاتوق همه

# پاتوق دوستان

# پاتوق کده

#اتاق تاریکک

●Www.otaghetarikk.blog.ir

چقدر قشنگ گفتی ممنونم
ツ 
البته نویسندش قشنگ گفته خخخخخخخ
مرسی ک به پاتوق خودتون میاید دوست عزیزツ
دمت جیز عالی بود
عزیزمیツ مرسی میای پاتوق خودت اجی
عالی
ممنونممツمرسی ک پاتوق خودتونا دنبال میکنیدツ
تعریف جالبی از زندگی بود ممنون!
قربونت اجی جونمツ
شنبه ۶ خرداد ۹۶ , ۲۳:۵۷ علی رحمانی پور
آره واقعا مقایسه نکنیم بهتره
‌‌ツ
فوق العاده بود....
تشکرツ
قشنگ بود.ممنون
 ممنون ک به پاتوق خودتون میاید
چیزی که مهم بود و همیشه گفتم این بود که مسئولین وظیفه نشناس هستند...
چه حالا حرفم راجع به عقب انداختنم در مورد بیکاری موجود درست و یا غلط باشه.
بله بی کاری یه معضلیه ک واقعا باید در موردش یه فکر اساسی واسه جوانانمون کنن 

ولی خب باید اینم قبول داشته باشیم من خودم یه جوان هستم اینو قبول دارم ک به اندازه ی دوران قدیم سخت کار نمی کنم و بیشتر به دنبال راحتی هستم  جدا از این بحث خیلی ها هستن واقعا با زحمت پولدار شدن 

مرسی دوست عزیز ک پاتوق اومدی حتنا در اینباره تو پاتوق بحث میکنیم لطفا شما هم شرکت کنید تو بحث تا با دوستای پاتوقمون به یه نتیجه ی کلی برسیم ツ
عاااااالی بهارجونم بهتر از این نمیشد
قربونت اجویمم♥
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا