قالب رضا
فارغ التحصیلی یکی از بهترینای پاتوق :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

فارغ التحصیلی یکی از بهترینای پاتوق

سلام آجی نرگسمممم امیدوارم هر جا ک هستی شاد و سلامت و موفق باشی 

فارغ التحصیلیت مبارررررک عزیزم   (ازطرف بهارومریم)


اینــــــــــم یه شعر طنز تقدیم به همه ی فارغ التحصیلان پاتوق و همچنین نرگس عزییزممم


منم آن فارغ التحصیل بیکار

که دارم درد دلها با تو بسیار

چو گشتم فارغ و مدرک گرفتم

شدم از شور و شادی بنده بیمار

شدم دردانه ی مامان و بابا

که گویی من زدم لایی به نیمار

سپس آوازه ام در شهر پیچید

شدم مشهور توی کوچه بازار

مهندس میشنیدم نام خود را

به شهر و روستا از درب ودیوار

بزرگ و کوچک و پیر و زن و مرد

مهندس؛ آی مهندس؛ گشت تکرار

هدایا میستانیدم از آنها

دو دانه سی دی و یک دانه گیتار

پس از یک جشن بی اندازه باحال

شدم آواره تا پیدا کنم کار

ادرارات و صنایع زیر و رو شد

نجستم کار و از غم میزدم زار

دو دستی میزنم بر سر که دیگر

طنابی نیست تا خود را زنم دار

“ز دست دیده و دل هر دو فریاد”

زدم داد و فغان و غرش و جار

همانا مدرکم را لوله کردم

سپس کردم فرو درمعبرِغار

منی که فارغ و بیکارم اکنون

الهی که  زند من را یکی مار

برادر جان مهندس نام من نیست

منم آن فارغ التحصیل بیکار


 نویسنده:رامین کجباف



■واینمممم یه فیلم از فارغ التحصیلی 

■میکسور اسمش پایین فیلم هست دوستان 







لایک عالی بود
ممنونツ
خخخ
خدا به دادم پس برسه بعد از فارغ التحصیلی ... 
ای جانمممممم خخخخ خداد بداد همه  خخخخخخ
خخخخخخخخ فارغ التحصیلیت مبااااااارک نررگسسسس جونممممم
خانمم مهندس من عاااااشقتم
ایشالا دکتررات جیگر
ایشالله ححححححح
مرسیییییییییی دیوونه هااااااا مریمو بهار خل و چل خخخخ این شعرم ب درد خودتون میخوره من مهندس باکارم ن بیکار خخخخ خودتونا مسخره کنید جوجه دکترا ن خانوم مهندسو خخخخخ
خخخخخخخ 
بیا و خوبی کن اخه کی  به تو کار میده  نرگسویی من خخخخخخخ
همونی ک ب تو کار نمیده به من کار میده خخخخ بوسوز خخخ
دیوووونه خخخخخخخخ
خخخخخخخخخ ای جووووونمممم دورت بگردم من نرگسوووی خودممم
ایشالا سرکارم میری با ی اقای مهندسم اشنا میشی خخخخخخ اونجا دیگ گلستان میشه خخخخخخخخخخخ
خخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا