قالب رضا
اولین سوال وبحث :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

اولین سوال وبحث

 ســــــــــلام به همه ی دوستانツ

     


 سوالی ک ذهن منو به خودش مشغول کرده و میخوام درموردش بحث کنیم وبه جواب قانع کننده برسیم 

  لطفا همگی نظر بدید تاجواب سوالمو بگیرم شاید این سوال فقط سوال من نباشه و خیلی های دیگه هم این سوالو داشته باشن 

 اگه سوالی دارید میتونید واسم بفرستید تا مطرحش کنم 

و نظرهاتونو درباره سوالم لطفادر بخش نظرات بنویسید 

امیدوارم به جواب سوالم برسم با کمک شما ممنون 

واماسوالم 

چرا باید دیه های خانوم ها کمتر از اقایون باشه؟ 


یکی از دلایلش اینکه مرد نون اور خونه است ولی نظر قانع کننده ای نیست چون خانم هاهم میتونن نون اور باشند 
دوستای گل لطفا نظراتونا بنویسید


      دوستان من دنبال جواب این سوال رفتم  
متوجه شدم جدیدا یه قانونی تصویب شده ک دیه خانوم ها و اقایون برابر شدهبرای اطلاعات بیشتر میتونید به این ادرس مراجعه کنیدhttp://law-man.rozblog.com/post/1220


منتظر سوال هاتون هستیم تا باهم جوابشونا پیدا کنیم 


سلام مریمیم خوبی؟
اوووممم تا حالا بش فک نکرده بودم 
ولی واقعا چراااااا؟
سلاااااام عزیزدلمممممم مرررسی تو خوبی؟ 
ای جانم خخخ با این نظر ک اقایون نون اور خونه هستن و کار میکنن ولی عادلانه نبود چون خانوم ها هم میتونن کار کنن 
فداتم اجی جونیممممم♥♥
دلیل ک نمیشه اخ بعضی از خانوما هم کار میکنن چرا ب زن بها نمیدن خو
ببین یکی به من گفت قدیم ها اصلا به خانوم ها بها نمی دادن برای همین اومدن گفتندیه خانوم ها نصف اقلیون هستش 
و این جواب منو قانع نکرد مگه خدا تو قران نگفته بین و زن و مرد هیچ فرق و تفاوتی نیست؟ پس حرف خدا چی میشه؟ 
تا اینکه ب
یه قانون جدید اومده ک دیه زن و مرد یکسان شده اون بالا ادرسشو دادم میتونی بری ببینی
اوهوم 
خب درستشم همینه ک فرقی نباشه بینشون 
اوهومツ
من ی مدت پیگیر این ماجرا بودم شدید که فهمیدم خداوند تو قران گفته در مورد علت برابر نبودن دیه ها کنکاش نکنید که انقدر دلیلش محکمه ک فراتر از قدرت درک انسان هاست.من هم با برابری دیه موافق بودم و هیچ کس دلیل قانع کننده ای نمی داد تا از بکی که واقعا متوجه میشد پرسیدم و اون جواب که اول نوشتم رو بهم داد.
خیلی ممنونم دوست عزیز از راهنماییتون 
منم خیلی دنبال جواب این سوال رفتم
 در قدیم همونجوری ک همه میدونن  مقام و منزلت زن خیلیوپایین بود و پیامبر باعث شد ک به حقوق و منزلت خانم ها احترام گذاشته بشه 

خیلی مرررسی از اینکه کمکمون کردی و نظرتونو گفتید ツ نمی دونستم تو قران خدااینجوری گفته 
سلام
به نظر من فرقی نباشه بینشون بهتره
سلامツ

 بله دقیقا ‌:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا