قالب رضا
کیلیپ پاتوق :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

کیلیپ پاتوق

من آمده ام وای وای من آمده ام

بچه هااا من یه کیلیپی دیدم راستش تاحالا داستانشو هم نشنیده بودم بعدش به نظرم خیلی جالب و قشنگ اومد واسه چندتا از دوستامم فرستادم چندتاشون مثله خودم تاحالا نشنیده بودن چندتاشونم گفتن داستانشو شنیده بودیم قبلا

خلاصه که دلموزدم به دریا گفتم چه خوب میشه این فیلمو تو وبلاگمم بزارم شاید یکی مثله خودم دید و خوشش اومد شاید یه نفر قبلا داستانو شنبده باشه و باعث بشه دوباره بشنوه که ممکنه براش لذت بخش یا لذت بخش نباشه

همین دیگه چقدر حرف میزنم دوست داشتید ببینید دوستای من امیدوارم که مثله من خوشتون بیاد

 

                      

 

 

#کار خوبه خدا درست کنه 😍سلطان محمود خر کیه؟!🐴😂

چه جالب .....چه قشنگ 🤗🤗🤗🤗
ای کاش خدا حواسش به منم باشه ....
قربپنت بشممم مگه میشه نباشه ؟!!
مطمعنن حواسش هست ولی خب زندگیه دیگه همیشه سختی وغم وغصه وهم داره
ان شاالله هرچی شادی و خوشیه خدا برا تو رقم بزنه نیلوجوونمممم
سه شنبه ۱۰ دی ۹۸ , ۱۵:۵۰ مُسـافِــــ ـری از دیار بِـــــی کَسِیــ
سلام خواهری گ..تا حالا ندیده بودم
قشنگ بود
سلام به روی ماهت عزیزدلم
مرسی از اینکه وقت گذاشتی دیدی خوشحالم که خوشت اومد گل کن
سلام
منم اولین بار بود دیدم
خیلی خوب بووووووود
سلام به روی ماه زیبات فاطمه جونم خوبی عزیزممم؟؟؟
ای جان چقدر خوشحالم که خوشت اومد
سلام دوست عزیز خوبین
یه سوال داشتم چطور میشه این کلیپ ها رو در وب قرار داد ؟
اگر جوابش طولانی میشه مزاحم تون نمیشم
سلام گلم. ممنون شما خوبی؟
بله گلم براتون توضیح میدم خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم
ببین تو قسمت ارسال مطلب جدید  اون پایین کنار گزینه ی ادامه مطلب یه گزینه اسم درج تصویر هست اون فیلم یا عکسی ک مد نظرتونه رو اونجا اپلود میکنید و بعدش تو پستتون قرار میدید
موفق باشید 🌷🌷
سلام ممنونم از راهنماینون
عیدتون هم مبارک باشه سلامت باشید
عزیزمی خواهش میکنم بازم کمک خواستی بیا پس خودم 😘😘
عید شماهم مبارررک سال خیلی خوب همراه با سلامتی شادی وخنده داشته باشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا