قالب رضا
سوال و بحث 2 :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

سوال و بحث 2

خیلی وقت پیش یه سوالی رو خوندم بنظرم جالب اومد گفتم اینجا بنویسم جواب بقیه رو ببینم چیه .. 


دوستای گل پاتوقی لطفا جواب بدید حتی اگه دوست ندارید با اسم خودتون باشید ناشناس جواب بدید ما قصد داریم خودمونو بیشتر بشناسیم نه اینکه همدیگرو قضاوت کنیم 



سوال این بود;

اگه امام زمان(عج) ظهور کرد بهت گفت گوشیتو بده به من حالا واسه زنگ زدن یا هرچیز دیگه ای گوشیتو میدی؟؟؟

خب من نظرمو میخوام بگم 
 
 خب ماهمه میدونیم ک امام زمان اعمال همه مارو میدونه و تو اون شکی نیست 
 
ولی خب اگه یک نفر خجالت بکشه گشیشو بده امام زمان چیکار باید کرد؟؟؟ اصلا میتونه بگه امام زمان میشه ازیکی دیگه بگیرید؟؟!!!! ●_‌‌●
من با دوستام تو مدرسه این بحثو کردیم خیلی جالب بود 
 
یکی از دوستام یه حرف قشنگی زد گفت :چرا وقتی از امام زمان خجالت میکشی 

اونموقعی ک باید از خداخجالت میکشیدی و نکشیدی؟تا کار به اینجا نرسه ک خجالت بکشی گشیتو بدی به امام زمان؟

اگه همیشه و همه جا بفکر خدا بودی دیگه الان خجالت نمیکشیدی ک گوشیتو بدی امام زمان ....

یکی از دوستای دیگه ام گفت خب امام زمان ک از همه چیزمون خبر داره 
 
درسته خب شاید یه اشتباهاتی کرده باشیم و خجالت بکشیم ولی خب اونجوری داریم از کارایی ک کردیم فرار میکنیم اونجوری حداقل میتونیم بگیم اشتباه کردیم و الان پشیمونیم 
الان میخوام اینجا درموردش بحث کنیم 
دوستان لطفا تو بحث شرکت کنید تا یه نتیجه ای بگیریم حداقل 
 ممنون
اره چرا ندم 
من گوشی ندارم ک اما اگه خریدم اوهوم میدم چرا ندم :)
بله میدم...
اخه چیزی نیست که باعث خجالتم بشه 
راستی ممنون از حضورت در وبلاگم❤❤❤
قربونتون وبلاگت قشنگه موفق باشی ツ
چه خوبツمرررسی دوستان ک جواب دادید  


آره صددرصد.من تو گوشیم چیز خاصی نیست.
البته اگه لیاقتشو داشته باشم و ازم بخوان حتما
اره خب میدم ولی قبلش چک میکنم که شبکه داره یا نهD:
خوبهツ
به هیچ عنوان :)
البته شاید قبلش چیزامو پاک کنم بعد بدم ...........
صدرصد میدم 
فقط میترسم حوصله امام سر بره از بس چیزی ننداره ها خخخخخ
خخخخخخخخخ وای مریمی خخخخخخخح 
خخخخخخخخ جووون دلمممممم قربون خندت برم دوستممم
خدانکنه خوشگلممممممم فدای تو بشمممم من نفسمممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا