قالب رضا
سال 1399مبارک رفقای پاتوقیم :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

سال 1399مبارک رفقای پاتوقیم

سلاممم به همه ی رفقای پاتوقیه خودم حالتون چطوره

عاقا عیدتون مبارک باشه الهی که همیشه شادوخوش سلامت وخندوووون باشید

بگم؟!نگم؟!خدایی  اصلا دوست ندارم انرژی منفی بدم ولی باید این روزا بیشتر مواظب خودمون و عزیزانمون باشیم این روزا بخاطر کرونا میتونیم با تماس تصویری وتماس تلفنی عیدوبهم تبریک بگیم سخته ولی ارزششو داره چون سلامتی عزیزترین افراد زندگیمون مهمترینه ودر اولویته

کرونا رو نمیشه شوخی گرفت باید موارد بهداشتی رو هرجور شده رعایت کنیم ولی زیاد هم نزاریم اخبار بد رومون تاثیر بگذاره انقدر اخبار بد رو دنبال نکنیم به اندازه ای ک نیازه و واجبه دنبال کنیم بیاید سعی کنیم خودمون حالمونو و روحیمونو خوب کنیم حتی با کوچیک ترین کارا

امسال یکم ناراحت بودم از اینکه نمیتونیم شب عید تا لحظه ی سال تحویل کنار اقوامم جمع باشیم ولی هنوز بر این باورم که فدای یه تار موشون مطمعنن وقتی از این مرحله عبور کردیم میتونیم کلی باهم ملاقات کنیم و دوباره جمعمون جمع بشه
خواستم سفره هفتسین نندازم ولی خب پشیمون شدم و یه سفره ی عالی انداختم و خانوادگی عید گرفتیم الان خوشحالم که سفره انداختم چون همین باعث روحیه شد اگه هنوز سفره ننداختید هنوز وقت هست بچه ها 😁اینجوری یه عکس یادگاری با خانواده میتونید داشته باشید و مطمعنن خاطره میشه همه ی این اتفاقا

دوستای گلم مواظب خودتونو عزیزتریناتون باشید ،خودتون خودتونو شاد کنید،بهداشتو کامل رعایت کنید حرفای پزشکارو گوش کنید این بیماری رو شوخی نگیرید ولی در کنارش ارامشمونم باید حفظ کنیم

من خیلی دوستتون دارم بازم میگم عیدتووون مبارک رفقای پاتوقی خودم بهترینها رو براتون آرزو میکنمممم

 

 

کمترین کاری که متونم کنم بخاطر تشکر از پزشکان پرستاران و تمامی پرسنل بیمارستان اینه که یه عکس ازشون بزارم خواستم بگم دمتون گرم بخاطر همه ی کمکت هاتون که از جون مایه میزارید ممنون واقعا خدا بهتون سلامتی وقدرت بده

پرستاران

 

 

 

سلام بهارررر
عیدت مبارک باشه
سلام ب روی ماهت خوشگلممم
ممنونم عزیزم همچنین
سال نو مبارک. :)
سال نوی شماهم مبارکااا😁😁
عیدت مبارک ایشاالله سال خوبی داشته باشی :)
خیلیی ممنونم همچنینننن😁😁🌷
سلام نوبهارت مبارکا 🌸😍
سلاممم ممنون گلم
عید شماهم مبارررک
جمعه ۱ فروردين ۹۹ , ۱۷:۱۱ فاطـــღـــمـه ツ
دم پرستارا گرم
واقعا خیلی زحمت میکشن
عیدتم مبارک (:
اره واقعا خیلی ایول دارن
عید توهم مباررررک کلی ارزوی قشنگ دارم برات فاطمه جونم
انشاالله که این بیماری کرونا لعنتی ازبین بره زودتر
وبه آرامش برسیم:)

عیدتم بازم مبارک😍😘❤
باآرزوی بهترینها❤
من امروز به هرکی چندبار تبریک عید گفتم واوناهم به من😅
وای الهیییی نابود بشه. والا قرنطینگی خسته شدیمممم
وووای اصلا تبریک گفتنای تو خیلی قشنگگگگه میچسببببه 😘😘😍😍
سلااام سلااام
گوگولکم عید تو هم مبااارک
بله باید واقعا مراقب باشیم.چشم :)
بووووسسسسس
با آرزوهای عالی برات💖💖💖
سلام به روی ماهت قشنگممممم
مرررسی مهربونمممم
موووچ
فداتتتتتممم ک
واقعا شرایط سخته:((
تازه قدر نعمتا قبلو میدونیم:(

عزییییییزی فدات بشم😍😘❤
اره واقعا خیلی سخته
بلی بلی  دلم برای بیرون رفتنا ودورهمیا و.... تنگ شده واقعا حیف که قدر ندونستیم

قربووونت خواهری جونمممممم😍😍بمونی برام
سلام عیدت مبارک، توخونه می‌مونم تا خودم را مبتلا نکنم به کرونا.
سلام عید شما هم مبارک بهترین کار ممکن رو انجام میدید ممنون بابت این کار خیلی خوب
سلام
ببخشید کمی دیر شد.

سال نو و نوروز باستانی بر شما و خانواده گرامی مبارک.

انشاءالله سال خوبی داشته باشید.
سلاممممم
خیلی ممنونم عید شماهم مبارک
همچنین برای شما و عزیزانتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا