قالب رضا
داستان پاتوق :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

داستان پاتوق


                                                                                داستــــــــــان پاتــــــــــوق 


عشق بدون مرز


داستان در مورد سربازیست که بعد از جنگیدن در ویتنام به خانه بر گشت. قبل از مراجعه به خانه از سان فرانسیسکو با پدر و مادرش تماس گرفت


" بابا و مامان" دارم میام خونه، اما یه خواهشی دارم. دوستی دارم که می خوام بیارمش به خونه

پدر و مادر در جوابش گفتند: "حتما" ، خیلی دوست داریم ببینیمش


پسر ادامه داد:"چیزی هست که شما باید بدونید. دوستم در جنگ شدیدا آسیب دیده. روی مین افتاده و یک پا و یک دستش رو از دست داده. جایی رو هم نداره که بره و می خوام بیاد و با ما زندگی کنه


"متاسفم که اینو می شنوم. می تونیم کمکش کنیم جایی برای زندگی کردن پیدا کنه

"نه، می خوام که با ما زندگی کنه


پدر گفت: "پسرم، تو نمی دونی چی داری می گی. فردی با این نوع معلولیت درد سر بزرگی برای ما می شه. ما داریم زندگی خودمون رو می کنیم و نمی تونیم اجازه بدیم چنین چیزی زندگیمون رو به هم بزنه. به نظر من تو بایستی بیای خونه و اون رو فراموش کنی. خودش یه راهی پیدا می کنه


در آن لحظه، پسر گوشی را گذاشت. پدر و مادرش خبری از او نداشتند تا اینکه چند روز بعد پلیس سان فرانسیسکو با آنها تماس گرفت. پسرشان به خاطر سقوط از ساختمانی مرده بود. به نظر پلیس علت مرگ خودکشی بوده. پدر و مادر اندوهگین، با هواپیما به سان فرانسیسکو رفتند و برای شناسایی جسد پسرشان به سردخانه شهر برده شدند. شناسایی اش کردند. اما شوکه شدند به این خاطر که از موضوعی مطلع شدند که چیزی در موردش نمی دانستند. پسرشان فقط یک دست و یک پا داشت


پدر و مادری که در این داستان بودند شبیه بعضی از ما هستند. برای ما دوست داشتن افراد زیبا و خوش مشرب آسان است. اما کسانی که باعث زحمت و دردسر ما می شوند را کنار می گذاریم. ترجیح می دهیم از افرادی که سالم، زیبا و خوش تیپ نیستند دوری کنیم. خوشبختانه، کسی هست که با ما اینطور رفتار نمی کند. بدون توجه به اینکه چه ناتوانی هایی داریم


 ⌛ سامر بوک

♢پاتوق همـــــه 

♢پاتوق دوستــــــــــان 

♢ پاتوق کــــــــــده 

♢ Www.otaghetatikk.blog.ir

عالی
ممنونمツ
قشنگ بود
ممنونمツ
بهتر از این نمیشد مرسی عزیزم
قربونت برم مرسی از نظر خوشگلت عزیزم
سلام دوست عزیز
شما رو به وبلاگ دعوت میکنم
لطفا اگر میتونید در وبلاگ ما کمکی کنید با ما درمیون بگذارید
یک فعالیت فرهنگی هست البته من مشاور مذهبی و روانشناسی و خانواده بالینی هستم همینطور در بیماری های روانی کار کرده ام اما خیلی مدت نیست که وبلاگم رو درست کرده ام
اگر دوست داشتید درخدمتیم
سالم باشین
خدانگهدار
ممنونم از نظر لطفتون ツ چشم دنبال میکنم شما رو
سلام دوست عزیز
شما رو به وبلاگ دعوت میکنم
لطفا اگر میتونید در وبلاگ ما کمکی کنید با ما درمیون بگذارید
یک فعالیت فرهنگی هست البته من مشاور مذهبی و روانشناسی و خانواده بالینی هستم همینطور در بیماری های روانی کار کرده ام اما خیلی مدت نیست که وبلاگم رو درست کرده ام
اگر دوست داشتید درخدمتیم
سالم باشین
خدانگهدار
سلام خدمت شما ممنون ک به وبلاگ خودتون سر زدید حتما
باارزوی موفقیت برای شما دوست عزیز پاتوقیツ
وبلاگ جالب و مطالب آموزنده ای دارید از وبلاگتان استفاده کردم مطالبتان هم جذاب و گیرا بود. اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع دهید.
ممنون  نظر لطفتونه حتماツ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا