قالب رضا
سوال و بحث 3 :: پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده
http://otaghetarikk.blog.ir/ Montagem criada Bloggif موضوعات

جالب کده :)

سوال و بحث 3

    

           ★★★  ســــــــــــــــــــــــــــــلام به همه ی دوستـــــاے پاتوقمــــــــــون 

 

 یه سوال دیگه ک مطمئنن واسه هــــــــــمــــــــــہ پیش اومده و این هست :

  

⇦⇦مــــــــعضــــــــــل کار تو کشورمون 

⇦⇦ بع نظرتــــــــــون تنها راه یا راهکار رفع بی کاری چیه 

⇦⇦ فقط مسئولین  باید پاسخگوی معضل بیکاری تو جامعه باشند؟

    ‌⇦⇦ دوستــــــــــان لطفــــــــــا نظراتتونا بنویسید 


 باتشکر فراوان

#پاتوق همه

#پاتوق کده

#پاتوق دوستان 

‌#اتاق تاریکک

♥Www.otaghetarikk.blog.ir


خب نظر منツ
من خودم یه جوان یا دوستای جوان دیگمون

هممون انتظار داریم بلافاصله بعد از تموم شدن درسمون کار واسمون باشه ولی نیست
الان چقدر جوانای تحصیل کرده داریم ک بیکار هستن حتی من خودم کسیو میشناسم با مدرک دکتری داره مسافر کشی میکنه:/ واین واقعا ناراحت کننده و تاسف باره

و اینم همه قبول داریم ک کسایی ک واقعا سنی ازشون گذشته باید جای خودشونا به جوانا بدن ولی این کارو نمی کنند●_● (نمی دونم متوجه منظورم شدید یانه)

واینم باید قبول داشته باشیم من خودمو میگم به اندازه ی جوان های قبل خودم نمی تونم سختی تحمل کنم یا اینکه من یا جوانا راحت طلب شدیم و اینکه از همون اول به دنبال کارهای راحت جامعه یا همون پشت میزنشینی میریم .من منکر این نشدمممم ک کار نیست فقط میگم ک بیشتر دنبال راحتی هستیم تا سختی
خیلیا هستن واقعا با سختی الان پولدار شدن تو دوران جوانی واقعا سخت کار کردن والان پولدار شدن ولی کسی سختی کشیدنای همون فرد رو یادش نیست یا فراموش کرده پولداریشو میبینه میگه ببین چقدر پولداره :/ همه ی این مشکلات هست

اینطور که به نظر میرسه هر کسی باید خودش همت کنه از دست مسیولین کاری ساخته نیست
اره عزیزم همت هست 
ولی خب کار هم کمه :/
نمیدونم....
ولی به نظر من کارزیاده سطح توقعان رفته بالا...
بله درسته 
 ولی جدا از سطح توقعات کار برا کسایی ک دکتری دارن قاعدتا باید باشه ولی نیست 
کارهم کم هست نمیشه منکر این باشیم 
دادن وام کم بهره به واحد های تولیدی مبارزه با دامپینگ
پارتی بازی یکی از موردایی هست که باعث بیکاری عده ی زیادی شده ولی به نظر من اینم دلیل خوبی نیس اگه آدم با تلاش و کم کردن توقعات دنبال کار باشه خودش درست میشه
بله منم کاملا موافقم با این نظرخوبت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یه پاتوق عالی واسه بچه های عالییییییツ


⇦اینجا محدودیت نداره یعنی درباره ی همه چیز بحث میکنیم



↯اینجا سوالامونا میپرسیم و جوابشو پیدا میکنیم البته با کمک همدیگه




پس بزن بریم ‌⌛




راستی یادت نره سوالتو بپرسی رفیق ツ‌✉




به پاتوقمون خوش اومدی

★پاتوق همه
★پاتوق دوستان
★پاتوق ما
⇦اتاق تاریکツ
نویسندگان
Designed By Erfan ادیت شده توسط قالب رضا